Saturday, July 28, 2007

Õlletest nr.40 FREDERIK PILSNER


Kuupäev: 28.07.07                                                                                                                      
Õlu: Frederik Pilsner
Tootja: Viru Õlu, Eesti
Kangus: 4,3%
kogus: 0,5
Punkte: 3,416


Ahti: Virust tuli lõhn välja ikka, siit ime ja ime, lõhnast aru ei saa. Minuarust see on 3 korda hullem kui see Viru, pljääd. Algus oli väga sitt. 4/10

Kaido: Sellel on ikka lõhna natuke, lõhn selline normaalne. Veidike hapukas aga mitte palju. Ma olen seda enne ka joond. Siin võib olla nii, et need õlled on lihtsalt 100 aastat seisnud. Sellel on ka natuke selline hapukas maitse. See ei lähe jah kuidagi. Ma ei tea, ma ei oska sest midagi arvata rsk. Ütleme nii, et selline väga mittemidagi ütlev. Alguses tundus väga selline hapuvõitu aga ootused olid suuremad. Midagi head ma tast ei arva 4/10

Silver: Pohmaka peale käib küll, ütleme nii. Vähemalt ei ole nisuõlu. Ma ütlen otse välja, joodikute õlu. 3/10

Ivo: Wiru õllel oli oma mekk aga siin pole mekki ka. 4/10

Kristo: Sellele ma annan kindlasti 5 ära juba. Ei siin on ikka aroom ja kõik paigas. Sitt 2/10

Rainer: Selline mõrkjas maitse. 3,5/10


No comments:

Post a Comment