Thursday, July 19, 2007

Õlletest nr.33 A. LE COQ SAAREMAA X


Kuupäev: 19.07.07                                                                                                                  
Õlu: Saaremaa X
Tootja: A. Le Coq
Kangus: 10%
kogus: 0,5
Punkte: 2,75

Ahti: Lõhn on siuke äääääää kange raisk. Tummine. Ei tundu nii kange kui ta selle järgi on aga hea ei ole küll. Tõsine parmu õlu. Aa Frederik Tosin oli 12, seda ma proovisin, oli siuke, et võis kahvli püsti sisse panna, jäi seisma ka vist. Järelmaitse on väga räige. Mis siin ikka muljetada, väga rõve. Mul oli töökaaslane, kes pani päeva jooksul mingi 4 X'i sisse ja lõpuks oli pump. Ma arvan, et ma hakkan teda vaikselt auto taha vähemaks kallama. Ma ütlen kohe ausalt ära, ma ei ole absoluutselt kange õlle sõber, minuarust on see väga jube. Maitse iseenesest ei ole aga kui sa neelad alla ära, siis hakkab see järelmaik tulema nagu piiritust oleks suu täis. Ma teen siukse pulli, et mina panen sellele õllele ühe punkti raisk ja ühe punkti saab selle eest, et see sakib hästi 1/10

Ivo: Ma ei ütleks, et ta nii väga vastik oleks aga kuna ma tean, millega tegu on, siis ma ei ütleks, et see lõhn oleks nii väga hea. Ei tea, pole ammu nii kanget õlut joonud. Maitse ei ole väga hull aga see sakk, mis seal sees on. Kange hele õlu, lugesin algul, et kange mehe õlu, see oleks parem silt olnud. Saarlane lahkub viimasena, väga julm. See tähendab, et kui eurooplane, ehk Saaremaalt väljas inimene joob seda õlut, siis läheb esimesena vist. Aga kas see on A. Le Coq või? Uskumatu. Nüüd ma saan aru küll, miks Termo sellist nägu teeb kui ta Presidendi kümmet joob. Päris kummaline õlu on see. Kõige kummalisem on see, et mina tunnen kui ma seda joon, et sees on mingid kõrvetised. Mis ma ütleks? Ma ei tea, ma pole ammu kanget õlut joonud aga kui ma seda olen juba poolepeale saanud, siis mul täitsa maitseb ja tunned, et sakib täiega. Ma arvan, et kui ma oleks mingi 60-ne päss ja saaks keskmist palka, siis peale tööd väänaks mingi 3 tükki sisse ja läheks küll naist katsuma, prouat. Ainuke pluss on see, et ta pähe hakkab jah. Ma mäletan kunagi jõin ohtralt Sarvikut aga kui nüüd sellega võrrelda, see oli aastaid tagasi ka, siis see on kõvasti kangem aga Sarvikust jäi poole sitem maitse suhu. Raske on hinnata kuna see on meie esimene kange õlu, mis ületab seda kanget piiri, siis ei ole millegagi võrrelda seda. Algul on sitt juua küll aga siis kui hakkab sakkima juba, siis on savi. Elektra oli sama sita maitsega aga see on 2-3 korda kangem aga ikka pole eriti sitem 4,5/10


 

No comments:

Post a Comment