Friday, July 20, 2007

Õlletest nr.36 BUDWEISER BUDWAR


Kuupäev: 20.07.07                                                                                  
Õlu: Budweiser
Tootja: Tsehhi
Kangus: 5%
kogus: 0,5
Punkte: 7,66


Ahti: Kuradi paber jälle raisk. Maitse küll nii hea ei ole kui teisel. Tal on puhas maitse, tal on üks kindel asi, pole mingeid kõrval asju. Ta on mingil määral eelmise õllega natuke sarnane. 7/10

Madis: Lõhn on suht leebem. Seda ma võin öelda, et Tsehhi õlled on kõik ülesaetud etteantud õlletegemise põhjal. Maitse on teine, kraade on sama palju aga maitse on suht leebem. Üks asi on see, et maitse just tingib, et sa seda jooks. Lahtub kiiresti 7,5/10

Ivo: See mulle ei meeldi, et see õlu üle ajab. Aga teil ei aja, järelikult on see minu viga ja pressib üha rohkem välja, äkki ongi see, mis maha kukkus. Mulle meeldib lõhn siga rohkem kui eelmisel. Äkki ta tahab õudsalt oma vanema venna Bud'i jälgedes käia. See faking paber. Väga omapärane asi on tal juures, mille maitset ma ei oska öelda, mis asi see on. Mulle meeldib see õlu, tal on õllejuures mingit asja, ma ei tea mida 8,5/10


No comments:

Post a Comment