Tuesday, July 17, 2007

Õlletest nr.29 VIRU PALMSE TUME


Kuupäev: 17.07.07                                                                                                                     
Õlu: Palmse Tume
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 4,0


Ahti: Paber, kohe tuleb miinus. Sellel õllel isegi lõhn on soe, saad aru, et õlu on soe juba lõhna järgi. T*ra see on ikka nii soe raisk, täielik kusi. Paneme külmikusse äkki, räigelt soojad. (Õlled läksid uuesti külmikusse)
Käes hoida on parem. Ega ta väga hea ei ole. Soojusel ma väga palju aru ei saa aga mina ütlen seda, et kui tume õlu läheb soojaks, siis ta niivõrd kuivõrd õlle maitsega ei ole või on see hoopis selle õlle viga. Kui ma hakkaks seda võrdlema Guinnessiga või Kilkennyga, siis mul tekiks küsimus, et kas see ongi üldse õlu vä. Ma usun, et kui se oleks külm, siis ta oleks ikka Elektrast parem, ma usun..samas ei saa seda lubada. Kusjuures selle õlle serveerimis temperatuur on 11-15 kraadi, teistel on 6-8 minuarust, järelikult ta peabki soojem olema kuigi ta on siin soem kui 15 kraadi. Silt mulle meeldib, mõis on ilusti peal ja ees 6 sammast, nagu Tartu ülikool, 3 ja 3. Paber muidugi võtab jälle maha. Minu motivatsooni tõstetakse sellega, et siin on kiras, et "meistrid pruulivad, asjatundjad joovad", et kuna ma joon, siis ma olen asjatundja. Mul on hea meel, et otsa sai. 3,5/10

Ivo: Mulle ei meeldi aboluutselt selle õlle maitse ega lõhn. Ma arvan, et kui ma oleks Palmse mõisas käinud ja kui ma kuidagi saaks seda õllega seostada, siis ma annaks õllele rohkem punkte. Mina ei tea, iseenesest algus oli rõvedam. Samas heledal õllel on paber peal, kannatab ära aga tumedat õlut paberiga kamoon. 4/10

Katrina&Kaisa:
Kata2: Lõhn on rõve, sita hais (võibolla sellest, et Ivo peeretas) Puhh, see hais tuleb siia ju!! Õllelõhn nagu õllelõhn ikka. Pole siin mingit erilist lõhna. Soe. Ma ei taha seda. Tavaline õlu noh, sama mis eile. Keskmine
kaisa: Õlle maitse, samasugune pask kui need 2 eile. Mna küll seda paska rohkem ei taha. Mina ei joo seda, ma kallan ennem maha oma osa! 4,5/10


 

No comments:

Post a Comment