Thursday, July 5, 2007

Õlletest nr.24 CORONA EXTRA (LAIMIGA)


Kuupäev: 05.07.07                                                      
Õlu: Corona Extra
Tootja: Mehhiko
Kangus: 4,6%
kogus: 0,33
Punkte: 5,25


Ahti: Blond Ice oli hästi magus õlu, see on täpselt samasuguse lõhnaga, niiet ma arvan, et kui ma suu vastu panen siis on öööäääää. Mida rohkem ma seda hoian, seda pasamaks õlu läheb minumeelest. Mingi tükk on sees, ma võtan välja selle, LAIM!, rikuvad õlle ära, selle eest läheb punkt maha praegu. Ma ei oskagi öelda nagu, kui midagi sisse pannakse, siis ei ole nagu õige. Ära sa ütle, maitse on huvitav, ma ei ütleks väga hea, vaid väga huvitav. Laim andis imeliku maitse kui seda poleks, siis oleks parem. Punkt läks maha kohe selle juraka eest, mis siia sisse pandi, mispärast noh. Tal on siuke natuke omamoodi maitse, vot siukse maitsega õlut pole joond, samas see jurakas rikkus ära, muidu ta saaks nagu kõrgemaid punkte. Esiteks see KOFF'i tops ja teiseks see värk siin sees. Maitse meeldib mulle nõksukese rohkem kui Münchenil aga see kuradi junn siin sees, see roheline ja see tops võtab punkti maha 4/10

Ivo: Magus ju. Corona Extra onju, peaks olema tunduvalt suurem firma kui Saku näiteks aga kurat õlut müüvad KOFF'i topsist noh, minuarust mark. Siit läheb kohe punkt maha. Laim solkis ära selle, minuarust värv läks ka kohe teistsuguseks. Mina ei tea, mulle nagu mingit erilist muljet küll ei avalda, niukest, et ma peaks talle mingi 10 punkti andma 6,5/10


No comments:

Post a Comment