Tuesday, July 17, 2007

Õlletest nr.30 KOZEL DARK


Kuupäev: 17.07.07                                                                                                                        
Õlu: Kozel Dark
Tootja: Tsehhi
Kangus: 3,8%
kogus: 0,5
Punkte: 5,166


Ahti: Miks valisime täna jälle paberiga õlled. Minumeelest ta ei ole magusam, vaid tunduvalt tummisem. Iseenesest see paber on stiilne aga see võiks kusagil siinmaal ära lõppeda. Tunduvalt parema maitsega kui eelmine, ta on külmem ka. Ta on parem maitse aga ta ei meeldi mulle. Tegelt ma ootan pool pudelit ära, sest Guinness mulle ka algul ei meeldinud aga kui ma pool pudelit ära jõin, siis ma mõtlesingi, et ma hakkangi Guinnessi jooma. Suht sarnane maitse Guinnessiga. Äkki see Kozel tähendabki sokku või midagi. Ma arvan, et on parem tunduvalt kui se eelmine jura meil aga samas pold ta väga külm ka, nõksu oli juba soem, Guinnessile ja Kilkennyle jääb tunduvalt alla. Keskpärselt 5 punkti sellele õllele. 5/10

Ivo: Minuarust täitsa tummine lõhn, kusuures viimasel ajal ma olen hakanud seostama maitset ja lõhna omavahel, varema nagu üldse ei pand pihta. Mis mulle üldse ei meeldi on see, et ma pidin esimese lonksu välja sülitama, sest sees oli putukas. Pudeli kujundus mulle näiteks ei meeldi, selline smoke tume ja siis see sokk, millel on sinised, mustad, punased ja kuldsed karvad. Tsehhis äkki Kozel on kits, kitse õlu on äkki see, suht loogiline. Ma ei tea,see Tsehhi teema on kahtlane. Läheb paremaks kui algul oli, suht sarnane Stoutiga. 5,5/10

Katrina&Kaisa:
Katrina: Tegelt suht maitsetu õlu. Ta on hästi õrna maitsega aga samas..samas ta on õlle maitsega. Parem kui eelmine. Nagu oleks kõrbend leiva viil.
Kaisa: Aga see on magusama lõhnaga kui see eelmine oli, kalja lõhn või leiva lõhn. 5/10


 

No comments:

Post a Comment