Saturday, July 7, 2007

Õlletest nr.26 A. LE COQ PREMIUM


Kuupäev: 07.07.07                                                                                                    
Õlu: A. Le Coq Premium
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 4,7%
kogus: 0,5
Punkte: 6,33


Ahti: Miks see paber siin peab olema? Millejaoks ma pean nägema seda trastanud vaeva, et ma selle siit kätte saaks. See Premium oli, vähemalt Eestis nende paberiga korkide lipulaev ju. Hakka või kurat kõrrega jooma seda. Seda ei tohi ükski õlu teha, et üle tuli (vahutas üle). Premium on minumeelest üks õlle, mille najal A. Le Coq elabki üldse. Ma arvan, et parem kui Elektra. Minumeelest õlut on 2 korda vähem sees kui vahtu. Õlul peab olema hea vaht peal aga teda ei tohi liiga palju olla. Lõpp läheb kuseks ära nagu öeldakse. Ma arvan, et ta on Originaal’iga suht võrreldav õlu, sest orikas sai ka suht vähe punkte. Ma arvestan sellega ka, et ma olen teda ka jääkülmana joond 7/10

Kaido: Mul ei ole selle paberi vastu iseenesest midagi aga tuleks ta siit normaalselt ära ka, siis oleks hea, kurat kraabi küünealused ära. Aga noh, et ta puhas oleks. Mõnel tuleb paber normaalselt küljest ära ka. Kuidagi lahja lõhn on. Maitse on ka kuidagi selline mittemidagi ütlev. Mina ei arva tast mitte midagi, ta on selline keskpärane. Maitse on midagi sarnast pilsneriga, no ütleme, et ta on muidugi parem natukene aga samas kui seda hinda ja seda võrrelda siis pole ka nagu. Ei tea, ei meeldi. Ta otseselt halb ei ole aga ta lihtsalt ei meeldi mulle, juua teda võib põhimõtteliselt. 5/10

Ivo: Isegi see laim (Õllesummeri test, laimiga Corona Extra) ei olnud nii häiriv kui see paber. Mul ei ole selle õlle vastu midagi aga ta ei kuulu mu lemmikute hulka. Mind häirib ka see paber, et ta on siia lõppu välja. Mul on olnud paar juhust kui teed paberiga õlle lahti ja pärast vahu peal on sellised pisikesed hõbepaberi tükid ja teinekord on suus ka ja see on vastik. 7/10


 

No comments:

Post a Comment