Saturday, July 7, 2007

Õlletest nr.25 A. LE COQ ALEXANDER


Kuupäev: 07.07.07                                                                                                    
Õlu: Alexander
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 8,0


Ahti: Hea. Üritan rakendada vanemaid kogemusi, nagu ses suhtes, et eile õhtul ei tundnud juba õllemaitset. See on ühe mu kursavenna lemmikõlu, kursaõe, keerab 4 tükki sisse, on jumala kännis. Isegi tunnen maitset sellel õllel, järelikult on hea. Sigahea. Ma pole ühtegi testõlut nii kiiresti ära joonud, eriti kui on janu ja ilm on ka palav. Nii kiiresti ärajoodud, et põhi ei saagi sitaks minna. Häid õllesid tehakse ikka, ma kujutan ette, et soojalt on ta pask. 8,5/10

Kaido: Silt on teine, kunagi oli tal teistsugune silt. Omal ajal sai Tartus ainult Sassi joodud. Tartus oli meil ju see lahe, et sai käidud otse õlletehases ostmas, et sai kasti ja, et noh kuupäev oli kohe-kohe üle minemas, sai 5.- pudel. Hea Sassi maitse nagu vanasti. Mis ma ikka selle maitse kohta oskan öelda, heleda õlle maitse ja Sass nagu Sass ikka nagu vanasti, silt on muutunud. Täitsa hea. Sellele ma annan kohe päris kõvad punktid, ma arvan. Ma tahaks vägisi meelde tuletada, miuke tal see vana silt oli. Lõpp ei lähe halvaks, sama on. 8/10

Ivo: Ma ütlen kohe ära, et väga hea õllelõhn on juures, niuke tõsine õllelõhn, niuke karge natuke tundub isegi, meenutab Rock'i aga ma ei tea. Mina mäletan küll, et ma jõin Sassi ennem kui ma Rock'i jõin, olin nii noor, et ma tegelt ei tohtinud vist osta. 7,5/10


No comments:

Post a Comment