Saturday, July 28, 2007

Õlletest nr.39 WIRU ORIGINAL LAGER


Kuupäev: 28.07.07    
Õlu: Wiru Original Lager
Tootja: Viru Õlu, Eesti
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 4,083

Ahti: T*ra ilma minuta testima, minge perse mehed! Kes viimaseks jääb, see saab selle sooja Viru endale. Mingi parmuõlle lõhn on juures, olgem ausad. 4,8%, see polegi sittagi. Kui oleks peal Viru ja A. Le Coq, siis ma naeraks. Minuarust on see väga, pilsner see päris pole. Grossi Elektra tuleb meelde kohe. Oi pljätt. Ma arvasin, et ma täna ei tunne enam maitset aga näe tunnen veel. Ei ole see lõhn ka nüüd nii hull. Niisama ma küll ei ostaks endale, pole mõtet ju osta 12 krooniga solki endale. Täitsa mõnus lasta. Aga sakib hästi raisk. 6/10

Kaido: Ma oskan tsäksi ja kõigega avada aga pudeliga ma ei oska. Sellel isegi tunnen maitset. Siuke omapärane maitse. Tugev lõhn on siuke nagu oleks hapuks läind. Kurat vaatan igaksjuhuks kuupäeva. Lõhn on hapu ja maitse on ka hapu. Üldiselt see on kõige sitem õlu, mida ma joond olen, on küll ausalt. Minujaoks on küll, ütleme nii, et ma ei tea. Üks asi, et gaasi on tal küll sees kõvasti raisk. Tegelt lõpp oli isegi parem kui algus 3/10

Silver: Vähemalt on külm. Ergas iseloom, klaar väljanägemine ja samatugev selgroog. Ma olen küll Viru patrioot aga see pole ikka päris see. Ma pirtsutan ka mõnikord 5/10

Ivo: Lõhn on küll suht pilsneri lõhnaga. Oi pljää, maitse on küll pask. Me ei tunne selle Viru õlle omapära veel. Minuarust lõhn on pilsneri lõhnaga aga maitse on natuke selline. 5/10

Kristo: See on 4,8%. Ma arvan, et testimine on minujaoks lõppenud :S Õlle on sitt, viimane kord noh. 1/10

Rainer: Kvaliteet õlu on kirjas vä? Ma ei tea, soe on kuidagi. See külm on kõvasti parem ikka. Ütleme ausalt, ma ei ostaks seda kui mulle välja ei tehtaks. Vahutab raisk. 4,5/10


No comments:

Post a Comment