Thursday, July 19, 2007

Õlletest nr.34 VIRU WIRU EXPORT


Kuupäev: 19.07.07                                                                               
Õlu: Wiru export
Tootja: Viru Õlu
Kangus: 5,3%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Mis õlle peal oli "Meistrid pruulivad, asjatundjad joovad"?..ok, igastahes tal on Viru õllele täitsa omane maitse. Ma arvan, et maitse tundub sellepärast hea, et eelmine õlu oli liiga äärmuslane, siuke keskklassi õlu aga ta võiks odavam olla, pandiga koos 11 krooni. Täiesti tavaline, ei midagi erilist, janu võtab hästi ära. Mul ei ole nagu minekut sellel õllel. Ta on küll hea maitsega aga ei lähe nagu alla eriti. 6,5/10

Ivo: Ma arvan kui ma elaks seal kus ainult Viru õlut müüakse, siis mulle see maitse meeldiks. See harjutaks ära inimesed. Aga noh kuna ma olen tarvitanud rohkem Saku ja A. Le Coq'i (niivõrd kuivõrd), siis see pole ikka see. 5,3 mulle täitsa meeldib (Ahti: See on Rock'i number). Esimene lonks ja see lõhn oli eelmiste Viru õllede moodi aga eelmised on vist lahjemad olnud meil, pilsneri tüüpi. Muidugi Viru õlledest meeldis mulle Toolse rohkem. Ma ei viitsi seda vahuteemat jahuda, vahtu on niipalju kui olema peab. Seda on hea juua võrreldes X-ga. 5,5/10


 

No comments:

Post a Comment