Friday, July 27, 2007

Õlletest nr.38 SAKU ON ICE


Kuupäev: 27.07.07
Õlu: Saku on Ice
Tootja: Saku Õlletehas, Eesti
Kangus: 5%
kogus: 0,33
Punkte: 6,25


Ahti: Point on see, et kuna siin peal on Eriti Karge Õlu, siis ma ootangi kargust siit. Naistekas ju. Karge my ass. Minuarust vanasti oli päris hea aga nüüd küll mitte. See on mägedes tehtud igikeltsast ja lumest. Teisel päeval on väga mõnus limpsida. Tegelt ta ei ole üldse pask, minuarust on täitsa mõnus. 7/10

Kaido: Ta on jahe ka praegusel hetkel, niiet ta peaks olema karge, vaatame kohe. Olen neid aisse enne ka joond aga sellel on kuidagi omamoodi lõhn. Tal ei ole õllelõhn ka otseselt, selline teistmoodi. No loodame, et on karge lõhn, vaatame, kuidas maitse on. Igastahes see teine aiss, mida ma olen joonud, mida teeb see, mis seal virumaal on, see meeldis mulle küll rohkem. Ma ei tea, ei lähe mulle peale eriti. Siin on üks imelik miinus see, et siin pole üldse mittemingit informatsiooni. Vanasti ma olen ka joond aga minuarust oli teistmoodi maitse. Lõhn mulle küll peale ei lähe. Ei tea, mulle ei meeldi. Selline kummaline ja maitse pole ka see 5/10

Silver: On õllelõhn küll. Pole tal häda midagi kurat. Seda võib niimoodi sõiduajal ka juua. Tähendab see õlu esines puhtalt hindele viis 5/10

Ivo: Eriti Karge Saku on Ice, imelik, see ei lähe üldse kokku ju. See on teise päeva õlu tegelikult. Maisi ma ei söö aga õlut ma joon. Minuarust vana silt oli pudelil ilusam, tumesinisem. 8/10


No comments:

Post a Comment