Monday, July 16, 2007

Õlletest nr.28 LÖWENBRÄU


Kuupäev: 16.07.07                                                                                                    
Õlu: Löwenbräu
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,2%
kogus: 0,33
Punkte: 6,0


Ahti: Sinine, originaal. Vaata seda lõvi, Eesti politsei villib. Lõhn on, natuke mitte nii hea kui eelmisel. Võtan lonksu veel. Õlu peabki mõru olema aga see on kuidagi.. See on kuidagi neelad alla ja suu jääb paksuks seest nagu küljed oleks õllega koos. Hea ta ei ole. Lõvi annab punkti juurde. Ta on õllemoodi õlu 7/10

Ivo: Kus ta tehtud on? Taani vä? Ma pakkusin täitsa umbes. Ei olegi Taani, siiski Saksa vist. Mulle meenutab see kohe Carlsbergi. Väga spetsiifiline lõhn, niuke leivakas. Sellel ka maitse on hea aga lõhn ei meeldi mulle absoluutselt. Mul on vaht kaela peal. Nagu lõvi kuse lõhnaga ma ütleks. Ta ei ole tegelt üldse hea lõhnaga, mulle absoluutselt see lõhn ei meeldi, paneks 0 punkti selle lõhnpeale aga maitse on parem kui lõhn. Natuke nagu soolakas. Äkki ta on mereveest tehtud? Silt on ka siuke hele. Miinuseid on palju, mulle ei meeldi absoluutselt roheline pudel, selle lõhn ja see on Saksa õlle kohta täielik pettumus 6/10

Katrina&Kaisa:
Katrina: Sama maitse on. Siukse hapuma maitsega, natuke mõruma maitsega. Halvem kui eelmine. Tegelikult ta ei ole nii mõruda maitsega kui Rock.
Kaisa: Ta on nagu mõrudam või nii. Ma ei tea. 5/10


No comments:

Post a Comment