Monday, July 16, 2007

Õlletest nr.27 BIRRA MORETTI


Kuupäev: 16.07.07                                                                                            
Õlu: Birra Moretti
Tootja: Itaalia
Kangus: 4,6%
kogus: 0,33
Punkte: 7,833


Ahti: Testime täna siis..Itaalia õlu peaks see olema siis, ma ei teagi, mis maa õlu on, kreeka keeles on ka peale kirjutatud, jah birra italiano, järelikult on Itaalia õlu. Pole ühtegi Itaalia õlut veel testinud. Pudel on väike, vanamehe õlu. Kui sa nüüd hoolega vaatad, siis vanamehe silmad on nagu oleks ta täis. Pudel on vägev. Tsehhi õlle lõhn on, tüüpiline tsehhi. Täitsa mõnus on, mulle meenutab üht Eesti õlut aga ma ei mäleta, mis õlu see on. Rock’ist natuke mahedam aga peaaegu. Päris mõnus siuke, ei ole selline mahe nagu tüüpilised väismaa õlled. Väike pudel maksis mingi 17.- ka. Sassi moodi natuke. Mina panen tummised 8 punkti sellele õllele, väga hea minuarust. Ma pole veel kunagi nii head välismaa õlut joonud. 8,5/10

Ivo: Minuarust täitsa hea õllelõhn on isegi. Täitsa hea õlle maitsega on. Eestis on ka mingi selline õlu. Ikkagi Itaalia. Tegelt kui ta oleks suuremas pudelis, ma jooks teda ikka. Ma paneks rohkem kui 8 aga ta on väike pudel. 8/10

Katrina&Kaisa:
Katrina: Rõve lõhn on, selline räige tugev õllelõhn on. Kibedat maitset ei jää suhu. Rock! Samas ta on sellise tummise maitsega, tugeva maitsega. Kui ma oleks meesterahvas, siis ma jooksin seda õlut. Tegelt ta on päris hea õlu. Panen 7, sest ta on väike pudel.
Kaisa: Pask on. Ma ei tea, ma ei tea õlledest mittemidagi nagu! Suvaline lurr. 7/10


No comments:

Post a Comment