Thursday, July 5, 2007

Õlletest nr.23 MÜNCHEN HELE (VAADI)


Kuupäev: 05.07.07                                       
Õlu: München Hele (vaadi)
Tootja: Eesti, Sillamäe
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 4,5

Ahti: Kui ma nuusutan, siis mul tuli Elektra meelde praegu, selle lõhn. Imelik läppand lõhn. See vaadi Orikas oli ka tohhuijaa parem. Kaua seisnud või ma ei tea. Saksast toodi, eks see on pikk maa tuua ka ju. Normaalne õlu ta ei ole, nagu mainitud, madalaid punkte peab ka panema. Minumeelest ta on tüüpilise õlle maitsega, mida ma poest ei ostaks. Nagu oleks seisnud pool aastat lahtiselt ja siis on pandud pärmi juurde, et vähe kääriks natukene. Vahepeal hakkas nagu lubama aga lõpp läheb ära jälle, lõpp vajub ära jälle minumeelest. Tavaline õlu minujaoks on Presidendi pilsner. Ta on ikka alla tavalise minujaoks 4/10

Ivo: Tundub, et ta on natuke merevee maitsega, sellised soolad. Nagu merevesi. Või ei ole, on äkki Peipsi järve veest pruulitud. Alati kui ma hakkan õlut testima, mul tuleb nohu. Müüjatel (Õllesummeri õllemüüjatel) on vist savi ka, peaasi, et saaks kiiresti 25.- eest lahti, pohui kas hakkab pähe rahvale või ei hakka. Ma arvan, et see pole nende asi ka, kas meil läheb hommikul kõht lahti või ei lähe. Noh niuke tavaline hele õlu, suhteliselt, Sillamäe värk. Noh, ma ei tea kui palju on siin seost selle Saksa retseptiga aga..eks mingil määral peab seos olema, muidu ta München ei oleks 5/10


 

No comments:

Post a Comment