Saturday, June 30, 2007

Õlletest nr.22 SAKU ORIGINAAL


Kuupäev: 30.06.07                                                                                                                     
Õlu: Saku Originaal
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 7,5


Ahti: Vaadake seda kuupäeva, täna on viimane päev kahte maasturit võita. See kuradi paber võtab kohe 7 punkti maha, mulle ei meeldi kui paber on ülesse väljas. Pudeli peal on kirjutatud premium ja lager aga see hea tulem, mille nad on kahe õlle pealt suutnud saada, on nad ära rikkunud selle paberiga, mis nad siia korgini välja panevad. Näe siin pudeli peal on ka läbimõõt 51,7, punkt tuleb juurde. Originaalist on mul olnud ammusest ajast üks arvamus, minumeelest see on üks siuke õlu, mis paneb vähemalt mind kõige rohkem kusema. Põhimõtteliselt ma joon ära 2 Rock'i, ma käin 2 korda kusel aga kui ma joon ära 2 Originaali, ma käin 3 korda kusel. Hästi selline gaasiline õlu. Kui sixpack maksis mingi 40.- siis ma ostsin seda. See, et naabrimees seda siin üles haibib, võttis mul pool punkti veel maha 6,5/10

Ivo: Kui ma poodi läheks, siis ma Originaali nii väga ei ostaks kui oleks valida. Tegelikult on täitsa joodav õlu, ta on originaal noh, tal on nimi juba siuke, et ta on Saku esindusõlu 7,5/10

Marko: Minu hinne kohe tõuseb kuna siin on 2 mingit maasturit ja üks mingi Land Rover. Esimene lonks on parem kui Rockil. Et Originaali keskmist üleval hoida, ma panen siia 15 punkti praegu. Kujunduse poolest on ka päris hea selline, Rock on selline tavaline must, selline enesetapu õhutaja, massiivne, selline sado-maso eksole, ma ei tea võibolla sulle meeldib see eks aga sellel on selline style juures, et peaks ikka punkti juurde andma 8,5/10


 

No comments:

Post a Comment