Thursday, June 7, 2007

Õlletest nr.15 VIRU TOOLSE


Kuupäev: 07.06.07                                                                                                                    
Õlu: Toolse
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 4,7%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


Ahti: Esimesed miinused paberi eest. Aga see paber tuleb päris hästi ära. Parim Viru õlu mida ma saanud olen, muidugi Rocki ja Cubaga ei võrdle. 9,99.- + pant. Päris kallis. Maitse on siiani alles kuigi natukene on ainult sees. Välimusega on üritatud effektne olla, ainult et paber võiks teises toonis olla, pudeli värvi. 6,5/10

Kaido: Õrnalt tunneb, et lõhn on. Mul on nohu vist. Olen kunagi varem seda joonud aga siis ta oli lurr. Nüüd on õrnalt mõrkjas maitse. On selline üldse parem maik. Muidu täitsa hea. 6/10

Ivo: Parim Viru õlu, mida ma joonud olen. Maitse on täitsa mõnus, mahe ja värki. Mulle meeldib. Päris pilsner ikka ta pole, kraade on ju 4,7%. Mina ostaksin seda kindlasti veel. Juba sellepärast, et ta üldse pole Viru õlle moodi, annan ma 7,5. 7,5/10

Silver: See on juba sutsu tummisem, nagu puhas leib juba. 7/10


No comments:

Post a Comment