Thursday, June 14, 2007

Õlletest nr.18 A. LE COQ SPECIAL STOUT


Kuupäev: 14.06.07                                                                                                    
Õlu: A. Le Coq Special Stout
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 6,0%
kogus: 0,5
Punkte: 7,0


Ahti: Mõnna. Hea tummine lõhn on. Väga hea lahendus on leitud, Kilkenny oli selline mahe tume, see on selline karge tume, samas ta pole selline nagu see Saku Tume oli, et hakkab vastu raisk. Ta on väga.. Ma hakkan üha rohkem tumedaid õllesid hindama kui ma oleks esimese tumeda õllena seda joonud, siis ma annaks talle mingi 4p heal juhul aga nüüd ma annan tunduvalt rohkem. Leiva lõhn aga leib ongi Eesti maainimeste toit. See pole mitte leiva lõhn, vaid pärmi lõhn 6,5/10

Ivo: Kuule sellel on hoopis teistsugune lõhn, kohati isegi tõrva lõhn ma pakuks. Bljääd siia on midagi sisse pandud, tõrvapappi rsk. See on ikka liiga tume, liiga räige. Mida rohkem jood, seda rohkem meeldima hakkab. Tegelt algul ma poleks talle midagi andnud, vastik oli aga lõpp läks paremaks 7/10

Silver: Hmm, hmm andke nüüd aega atra seada. Päris selline joodav kurat, võib juua küll. Isegi kuuma ilmaga niimoodi, saab kulistada. (kaarup Ivole filmimise peale: Laku panni laulurästas). Kurat külmast peast on täitsa hea, kulistad ja kulistad ja lõppu ei tule. Külmast peast siuke mõnus, tummine 7,5/10


No comments:

Post a Comment