Saturday, June 30, 2007

Õlletest nr.21 SAKU ROCK


Kuupäev: 30.06.07
Õlu: Saku Rock
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 5,3%
kogus: 0,5
Punkte: 8,66

Ahti: Mäletan seda aega kui me selle õlle 10. sünnipäeva tähistasime, esimest suuremat juubelit, nüüd on siis juba 13 aastat vana. Tegema hakati siis seda aastal 1994, iga enesest lugupidav õllesõber peaks seda teadma, une pealt, silma pilgutamata. Lõhn on väga hea, üks parimaid õllelõhnasid, mida ma tundnud üldse olen. Õige õllemaitse on. Kõik õlled, mida me enamvähem testinud oleme. on mahedad siuksed. Aga see on ikka mõnus. Kahju ainult, et nad nii nõmedat võistkonda sponsoreerivad, võiks olla BC Kalev/Cramo Rock. Kahju, et me Pepperit ei saand aga samas ega ta väga palju ei erine, niiet. Ta laksab ka hästi, niiet Rock on selline õlu, millest saab päris kiirelt ennast purju juua 9,5/10

Ivo: Mind kutsuti ka siis täna siia nende kahega, üks mees on tulemata veel, teel (hiljem tuli välja, et Silver siiski ei võta ka seekord osa). Et siis Rock on täna. Ma ei tunne seda lõhna aga mul on peas see Rock'i lõhn. Et kui sa võtad suvalisest õllest ühe lonksu, siis kõigepealt käib peast läbi võrdlus Rockiga. See on minuarust õlle etalon. Väga hea, kõik on ok, pudel on nii nagu olema peab, vahtu on ka niipalju kui olema peab, pole millegagi üle pingutatud, muidu on hea, ütleme nii. Mina tegelikult mäletangi oma teadliku õllejoomise algust Rockiga. Eriline jooja ei old ka, Rock oli vist olnud aasta turul. Sellest on nagu head mälestused jäänd, hästi nokkis ja sakkis, kodust ei saand nagu raha niiplaju ka ja niipalju kui sai, siis sai Rock'i ostetud. Teeme lühidalt, nii kõrgeid punkte ma pole and veel 9,5/10

Marko: Rock'i kohta on niiplaju öeldud juba, et siin pole enam midagi rääkida. Olen kuulnud saladusjutte, et Putini lemmik on see. Peab ütlema kurbusega, et sellel õllel läheb põhi käest ära. Õllel pole viga ja ausaltöeldes ma pole nii suur jooja kui teie küll eks. Aga noh, ma arvan, et kaaskondlaste ees niipalju viha ei saaks, anname 7 ära. 7/10


 

No comments:

Post a Comment