Thursday, June 7, 2007

Õlletest nr.16 STARÕI MELNIK ZOLOTOJE


Kuupäev: 07.06.07                                                                                                        
Õlu: Starõi Melnik Zolotoje                                                                  
Tootja: Venemaa, Moskva
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punte: 5,5


Ahti: Ooo..lõhn on hea aga maitse on küll selline kuradi omamoodi. Reljeefne pudel, magus järelmaik, mis mulle ei meeldi. Omapärane. Peaaegu nagu siider, õlle ja siidri vahepealne 4/10

Kaido: Huvitav, mis nad siia sisse pannud on, säilivus 1a. Siuke magus maitse mulle ei meeldi. Vaht püsib väga kaua peal. Kujunduse eest pool punni juurde. Maitse mulle ei meeldi. Kuidagi limonaadi maitsega, magus 5/10

Ivo: Lõhn on parem kui maitse, valge pudel nagu Specialil, muidugi neid kahte võrrelda ei anna. Mulle ka ei meeldi selline liiga magus ja maitsetu õlu. Kahtlane 6/10

Silver: Kork tuli hästi maha (pani korgi peale tagasi kuna palju noori tütarlapsi läks mööda). Enam maha ei tulegi. Ma ei ole pika jutu mees. Riigikeeles ikkagi silt peal. Seda võiks isegi naised juua. Hea õlu 7/10


 

No comments:

Post a Comment