Monday, June 4, 2007

Õlletest nr.13 A. LE COQ TÕMMU HIID


Kuupäev: 04.06.07                                                                                                     
Õlu: Tõmmu Hiid
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 4,7%
kogus: 0,5
Punte: 7,166


Ahti: Tummine, tummine lõhn..ou nou, mina kardan! (eemalt jooksis Mõmmi ligi, Janne kokerspanjel). Et siis 4,7, pole üldsegi nii tume kui see Guinness oli. See on selline suhteliselt heleda õlle maitsega, millel on rohkem sellist kargust juures. On ta üldse tume? kallake kuhugi. Kui Guinness oleks sellises pudelis, siis ta vist vapsjee läbi ei paistaks vist. Ei ma ei ütle midagi, väga hea, täitsa mõnus maitse. Täitsa heleda õlle maitsega, päris andekas. Mina arvan, et ma ostan teinekord veel 7,5/10

Kaido: Lõhn on siuke päris hea, siuke magusa võitu on lõhn, ei ole siuke mõrkjas. Selles suhtes on küll õige, et ta on tume õlu, ta on ikka sellise teise maiguga kui need teised heledad, selline kerge tume. Odralinnastest on tehtud, sellepärast ta ongi selline omapärane. Ei no kui on selline väga tume õlu, siis teda ei taha nii väga juuagi 7/10

Ivo: Aga tõesti päris hea. Kui näiteks silmad kinni jooks ja peaks lonksu võtma näiteks kohvitassist, ma ei ütleks, et see tume õlu oleks. Väga hea. Väga hea, mul oli tumeda õlle kohta täna natuke teine eelaimdus juba. Aga see on jah tõsiselt hea kraam, seda nii igas mõttes. Jah mulle meeldib 7/10


 

No comments:

Post a Comment