Monday, June 4, 2007

Õlletest nr.14 SAKU TUME


Kuupäev: 04.06.07                                                                                                    
Õlu: Saku Tume
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 6,7%
kogus: 0,5
Punte: 6,166

Ahti: Natukese teistsugune jah, see on ikka tumeda õlle maitsega. Ja muide, siit pudelist ei vaata läbi ka. Siga lahe raisk, Mul oli päeval hea lause välja mõeldud, mida ma tahtsin testimise ajal kindlalt öelda aga näe läks meelest ära, üles ka ei kirjutanud. Ega see pea ei ole enam see, mis ta nooruse ajal oli. Mulle ei meeldi, absoluutselt 5/10

Kaido: See on ikka see õige. See ongi täpselt see maitse, mis vanastigi. See on siuke magus, mitte otseselt magus pole aga selline hea, ikkagi esimene kangem õlu, mis ma omal ajal jõin nagu kohe juba nostalgia on selle kohapealt. Algul ta tundus, selline hea ja mõnus ja kõik aga ma ei tea, ei lähe kuidagi. Ma ei tea, kas see maitse on muutunud, et kas ta ei ole enam see mis ta enne oli, või olen ma ise ära rikutud. Iseenesest joodav ta on, iga päev ma seda küll juua ei tahaks 6,5/10

Ivo: See on punast värvi ju. Iseenesest seda tumedat on ikka sitta kanti joodud. Kunagi lasti seda sellepärast, et hakkas hästi pähe. Aga ei tea, ei ole eriline tumeda õlle fänn 7/10




No comments:

Post a Comment