Friday, July 20, 2007

Õlletest nr.35 STAROBRNO


Kuupäev: 20.07.07                                                                                                                 
Õlu: Starobrno
Tootja: Tsehhi
Kangus: 5%
kogus: 0,5
Punkte: 7,5


Ahti: Mina teeksin sellekohta avalause, see t*rastanud paber. Jälle see on siin peal ja siin korgi ümber, kurat küll noh. Viimasel ajal on kõikidel õlledel see paber ümber, kas see on mingi uus mood või, daipoh kui Rock ka sellele ümber paneb. Lõhn on siga hea raisk, väga mõnus lõhn on. Soojaks läind, väga mingi õlle moodi. Carlsbergi meenutab täitsa palju minule, vähemalt soojana, mõrkjas maitse selline käib üle. Vaata ma praegu koukisin näpuga ära, vaata mis kuradi liimikiht siin all on, jõhker liimikiht on. Minuarust maitse on küll kusisemaks läind. Nüüd lõpus tundus, et maitse oli tagasi tulnud iseenesest. Ma arvan, et maitse ja soe ja see kõik tuleks ära hinne 8 aga raisk see paber, et 7 aga, et ta kukkudes puruks ei läinud, seega 7,5/10

Madis: Lõhn on hea, humal. Minuarust, kas Carlsberg või Special, esimesed maitse mõtted. Ühelgi õllel ma ei ole tundnud veel sellist järelmaiku, et keele võtab natuke paksuks, mitte paksuks, vaid kihelema, omapärane. Üks asi on see, et ta on soe, üks asi on soe õlu, teine külm õlu. Soe õlu ega üldse ei maitse. Tüüpiline premium, soojalt jood, ta on rõve, tal ei ole mingit maitset. Aga noh ma olen siin vahetevahel harjunud sooja õlut jooma 8/10

Ivo: Jah väga õige nagu Carlsberg. Carlsberg on niuke natuke omapärane, imelik selline. Mulle ei meeldi leige õlu rsk, täitsa õlle moodi. Aga paber ikka, tsehhi ju teab, et ta ei tee nii väga võrdväärset õlut, võrreldes teiste õlleriikidega nagu Eesti ja ikka paneb seda krdi paberit peale siia. Aga see on hea, et korgiga tuli ära suurem osa. Pangu see paber aga miks seda liimi peab sinna niipalju panema. Ta ei ole hea õlu kui ta soe on, olgu ta siis kui hea õlu tahes. 7/10