Wednesday, July 18, 2007

Õlletest nr.32 KRUSOVICE PREMIUM


Kuupäev: 18.07.07                                                                                                                                      
Õlu: Krusovice Premium
Tootja: Tsehhi
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 6,33


Ahti: Tüüpiline õlle lõhn. Nõksu mõrkjam on tunda kui Carlsberg ja see mulle meeldib. Mulle meeldib mõrkjas. Ta võib janu hästi ära võtta. Oleks ta meil Rock'i hinnas, siis ostaks kindla peale. Kusjuures päris kaua on joodud eks ja nüüd pole enam see maitse, mis enne oli. Tunduvalt siukseks kusisemaks läind. Üldiselt meeldis mulle see õlu tegelikult. Ma ostaks parem seda kui seda tumedat paska, mis me eile ostsime. Kui ta oleks samas hinnas mis Rock, siis ma ostaks teda enne kui mingit A. Le Coq Premiumit. 7/10

Alor: Selle lõhn ei ole nii väga tuttav kui teistel ja ta ei erita niipalju lõhna välja kui Carlsberg. Carlsberg andis väga palju lõhna välja. Noh õllesid tehakse mitmetest asjadest, siin on tunda, et see on leiva oma. Mul on siuke tune, et Carlsberg on humala õlu. See on leiva õlu, leiva lõhna on küll tunda. Maitse minuarust läheb natuke sinna Carlsbergi poole ka. Aga niipalju kui on inimesi, niipalju on maitseid. Oleneb tegelikult sellest ka, mis keele osaga sa seda õlut proovid. Kui ma tööd teeks, siis ma võtaks seda ennem kui Carlsbergi. Kus ta tehtud on? Tsehhis, aa, siis ma saan aru, miks ta nii kallis on, et hind ja kvaliteet pole üksteist väärt. Paber ei ole mind kunagi häirinud. Lõhn on selline hästi mõnus, mulle meeldib selline traditsiooniline õlle lõhn. Aga pikapeale kippus ära lahtuma kuigi maitse püsis hästi suus. Hinnapoolest on ta tegelikult siuke, mida ostad kahepeale ühe pudeli, et see annab hästi suure miinuse, et kui siis kahepeale prooviks. Lõpp ei olnud tegelikult enam nii nauditav. Ta oli jahedam kui Carlsberg aga selle koha pealt oli Carlsberg soem ja parem. 6/10

Ivo: Ta on niuke mega leivakas. Nagu õlle lõhn aga väga nadilt tuleb seda välja siit. Ühe õllega ma just mainisin seda, et see paber võib siin olla aga kui see paber on liimiga kinni ja kui sa pead seda liimi ka siit nokkima, siis see on juba rõve. Minuarust ta ei lähe üldse Carlsbergiga ühte auku, ta on nagu hoopis teistsugune. Ma ei tea, mulle ei meeldind ta eriti algusest peale. Aga noh maitse püsib suus veel. Natuke kallis on jah. Mul on koguaeg sellistele õlledel mingi seitsmekas anda. 6/10


 

No comments:

Post a Comment