Friday, July 27, 2007

Õlletest nr.37 A. LE COQ PREMIUM EXTRA


Kuupäev: 27.07.07                                                                                                   
Õlu: A. Le Coq Premium Extra
Tootja: A. Le Coq, Eesti
Kangus: 5%
kogus: 0,33
Punkte: 7,625


Ahti: Teate, miks see õlu täna head punktid saab, sest ma käisin Tallinnas ja mul on selline janu. Minuarust see tavalise Premiumi lõhnaga küll ei ole. Pudel on super, mulle väga meeldib. Ta võiks olla suurem. Olen võtnud ühe lonksu, vaata kus maal on. Praegu võtaks pudeli suu peale, kallaks januga terve pudeli ära. Pärast siukest sõitu, see on väga hea, tunned, et närv puhkab 8/10

Kaido: Mina ei oska teise korgiga lahti teha. Mul on suht nohu. Selline mõrkjas lõhn nagu kuidagi. Sellel on ka ju vint peal. Miks me tulemasinaga avasime. Kohe tuli vahtu ka. Täitsa siukene..kõige lollim on see, et ma olin enne juba teist õlut joond nagu ei saa kohe seda maitset kätte. Pudeli kohta võib niipalju öelda, et pudel võiks suurem olla. Selle eest võtame 0,5p maha. Maitse on siuke Premium'i maitse, kuidagi parem kui eelmine 7/10

Silver: Kohe miinus kirjas, läks näpu peale. Nagu õlu. Vanaisa tunne tuli peale. Ilus pudel, ilus õlu sees, 8 punni. Vanasti rämpsu pold, tehti pudel, mis oli ikka pudel 8/10

Ivo: Ta on kangem ka kui tavaline Premium, 5%. See pudel võiks olla punniga nagu vanasti olid. Mis on väikeste pudelite eelis on see, et nad ei lahtu kunagi ära, jood nad ennem ära. 7,5/10


 

No comments:

Post a Comment