Wednesday, August 8, 2007

Õlletest nr.41 ZOLOTAJA BOTSKA


Kuupäev: 08.08.07                                                                                         
Õlu: Zolotaja Botska
Tootja: Venemaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 5,625


Ahti: Ma arvan, et lõhnajärgi tuleb mul meelde vesipiip ja kirsitubakas. Enam ei ole kirsitubaka maitsega. Väga sitt järelmaik jääb. Jood ära, neelad alla ja moment, mingi imelik maitse tekib. Ega ta nüüd sitt ka ei ole. 5/10

Kaido: Siin on mingi triipkood peale kleebitud, siit ei näe ju mitte midagi. Ma võtan selle ära, siis saab lugeda, mis siin on. Klass..klassitsesk..persse siin on see jura peal. Huvitav on see, et kork ise on tavaline aga on keeratav. Lõhn on jah mõrkjas aga maitse on vähe magusam. Hea ta küll pole. Lõhn on hea aga..pudel on ka normaalne. Tegelt mille eest ma tõmban kohe pool punkti maha on see, et siia see kleepekas peale on kleebitud. Ma oleks andnud 5,5 aga ma võtan maha, et talle see huinjaa peale on kleebitud. 5/10

Silver: Niikui õlle lõhn raisk. Esimene mats oli päris hea. Ei või kurta. Võtaks kohe mitu pudelit. 7/10

Ivo: Siin on keeratav kork, uskumatu, siin pole paberit ka ju. Ma ütlen kohe ära, et mul tulevad sellest õllest kindlasti head punktid, sest mul on täielik janu. Mõrkjas lõhn on, see tuletab meelde Saku Heledat. Nüüd hakkab see lõhn mulle meenutama Viru Toolset. Minuarust on täiesti tavaline Vene õlu. 5,5/10


No comments:

Post a Comment