Wednesday, August 8, 2007

Õlletest nr.42 KAPUZINER WEISSBIER


Kuupäev: 08.08.07 
Õlu: Kapuziner Weissbier
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,4%
kogus: 0,5
Punkte: 2,75


Ahti: Esimene mulje on see, et hais on küll väga rõve, pole niukest nõmedat haisu tundnudki. Kusehais, tõsine kusehais. Saaremaa X-l oli ka parem lõhn. Sellel asjal on küll hinna ja kvaliteedi suhe paigast ära. Elektra oli ka parem. Ta oleks nagu vanaks läind ja üle käärind. 0,5/10

Kaido: T*ra see küll õieti ei lõhna. T*ra nii kallis ka ja haiseb ka niikui kurat teab mis raisk. Väga mõttetu õlu. Lõhn on sitt, maitse on sitt raisk. Siin ei ole mitte ühte ainsat eestikeeleset sõna. Aga võibolla äkki ongi vanaks läind raisk, kuskilt Saksamaalt toodud, kurat teda teab. Me oleme harjund siukest mõrut õlut jooma. Ma ütlen seda, et ma ei tea, ei sobi vist eestlaste maitsega. Imelik oli veel see, et kui korgi maha võtsin, et ta niimoodi laiali lendas. Kurat ma ei tea, järelmaitse on ka siuke nõme. 3/10

Silver: Lõhn on hea. Esimene õlu täna ikkagi. Maitseb niikui nisu õlle. Kui tõesti midagi muud võtta pole, eks siis käib kah, teist pudelit ei võtaks. 4/10

Ivo: Tal on ka munga pilt peal. Üks õlu, mis meil on veel proovimata, seal on ka munga pilt peal. Hais on küll sitt, tuletab mingit läppand koduõlut meelde, mis on oma aja ära käinud. Ma ei ütleks, et ta halb on, ta on omamoodi. Ta on harjumatu Eesti inimesele tegelikult. mulle ei meeldi üldse nisu kui selline, minuarust õlut tehakse ikka odralinnastest. 3,5/10


No comments:

Post a Comment