Wednesday, August 29, 2007

Õlletest nr.45 KAISER


Kuupäev: 29.08.07                                                                                                        
Õlu: Kaiser
Tootja: Austria
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 7,5


Ahti: Lõhn on päris mahe, siuke mõnus. Lõhn on parem kui maitse, ütleme kohe ausalt ära. Võiks nõksu külmem olla. Purk on iseenesest jahe aga seest on natukene soe. Ta on üle keskklassi õlle ma arvan. Siukest asja pole, mis häiriks täiesti. Peaks mainima, et mina pole nagu selle peale tulnud, et mida põhjapoole ma lähen, seda paremaks õlu läheb. Eestist ei leia väga palju välismaa õllesid, mis oleks selles hinnaklassis ka ja mis maitseks ka nii hästi. Tavaliselt mis on siukses hinnaklassis, sa saad mingi elu pasa endale, mis ei kõlba juua ka ja ei kõlba koerale ka anda, rääkimata siis termost onju. 8/10

Kaido: Päris joodav õlu. Soomes ei müüdagi sellist. Lõhn on täitsa hea. Purgiõlled mulle eriti peale ei lähe aga noh, ma mõtlen seda, et purgist on sitt juua. Ma ei tea, mulle see küll igastahes meeldib. See täitsa läheb peale. Mina ütlen selle õllekohta ka täitsa head sõnad, et praegu siin natuke seisis ja ta pole külm, ta on soe ja täitsa hea õlu on. Ta on muidu hea õlu aga üks asi, mismind häirib, ta on purgis, mulle ei meeldi purgist juua. 7/10

Silver: No lõhn ei ütle veel midagi. Magusa võitu, ei ole hapukas nagu Kaido ütleb. Päris hea. Käib juua küll, oleks natukene külmem, paneks kasvõi töö ajal. Tehtud. On küll. Võib juua küll, iga ilmaga, talvel külmaga 7/10

Ivo: Tegu on purgi õllega aga üks pluss tal on, tal pole paberit peal. Ma tõmbasin õlut ninna. Päris hea, meenutab Saksa õllede lõhna, tegelt vist ei ole ka. Maitse on küll hoopis teistsugune. Täitsa hea, tal nagu erilist maitset ei ole. Ta on selline kerge mõrukas. Mind häirib 2 asja, see, et ta natuke soe on ja see, et lahtitulles natuke välja tuli, see oli minu enda süü. Tal on see pluss ka, et ta on suht leige tegelikult ja ta on ikka normaalne. 8/10


 

No comments:

Post a Comment