Saturday, August 18, 2007

Õlletest nr.43 SAKU PRESIDENDI PILSNER


Kuupäev: 18.08.07                                                                                                                    
Õlu: Saku Presidendi Pilsner
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 4,2%
kogus: 0,5
Punkte: 8,0


Ahti: Hea, lõhn on hea. Ma olen täna sõnaaher või kuidas see sõna peaks olema. Enne jõin Walterit, see on ikka parem. Pärast seda kui Cuba ära kadus, pärast seda ma seda õlut tarbingi. Seitsmenda õlle kohta päris hea, isegi tunnen maitset. Tavaliselt võib seitsmendaks õlleks kasvõi Saaremaa X'i juua, vahet pole. Ma joon seda muidu ka enamjaolt, siis kui põhiseaduse õlu kaob ära, siis joon seda jälle. 8/10

Kaido: Mis ta siis on, tüüpiline sitt pilsneri lõhn. Ma ei tea, mulle ei meeldi pilsneri lõhn, pole kunagi meeldinud. Ta on kuidagi hapukas siuke. Ma ei saa väga suurt lonksu panna, kurk kuidagi kibe. Ta on iseenesest hea aga mul on lihtsalt tast kopp ees. Janekuga oleme seda niipalju joond aga juua ikka võib. Maitse on tal hea, aa lõhn on sitt. Lõhn mulle ei meeldi aga ülejäänuga ma olen rahul. Muidugi on paljusid õllesid, millel on palju sitem lõhn. 7/10

Silver: Seda on niipalju joodud, jälle see pillu. Selle õlle juures on kõik hea, nii pudel kui see kõik. Olgu mis on aga President peab olema. 9,5/10

Ivo: Seda on joodud iga testimine aga testitud veel pole. Pilsneri lõhn. Palju on seda presidenti ja alekoki oma läbisegi joodud, Täna saab selle maitse lõpuks ära eristada, mis nad tegelikult on. Viimane õlu oli eelmine pühapäeva hommikul, väga hea on. Mulle meeldib millegipärast see pilku ja President, Ahti harjutas mind pilsnerit jooma, plusspunktid temale. 7,5/10


 

No comments:

Post a Comment