Saturday, August 18, 2007

Õlletest nr.44 A. LE COQ PILSNER


Kuupäev: 18.08.07                                                                                       
Õlu: A. Le Coq Pilsner
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 4,2%
kogus: 0,5
Punkte: 7,25


Ahti: See on nõksu soem aga ma olen seda ka päris palju joonud. Lõhn on natuke tuimem aga samas ta on soem ka, mitte väga soe aga suhteliselt kusine. Presku on nõksu teravama maitsega aga samas ma ei ütleks, et see sitem oleks. Ta on mahedam. Olgem ausad, ikkagi pilsner 7/10

Kaido: Lõhna kohta ma ütlen nii, et mittemidagi ütlev. Mulle meeldib ta rohkem kui see eelmine. Ta on kuidagi parema maitsega, tal ei ole sellist vastikut lõhna ja ta meeldib mulle rohkem 7,5/10

Silver: Ma ei ole veel lonsu võtnud aga eks seda ole joodud ka sitta kanti, käib juua küll. Januga on hea aga ei ole see, mis president 7/10

Ivo: Kõvasti tuimem lõhn. Olen sõbralik pilsnerite suhtes 7,5/10


 

No comments:

Post a Comment