Wednesday, August 29, 2007

Õlletest nr.46 GÖSSER


Kuupäev: 29.08.07                                                                                               
Õlu: Gösser
Tootja: Austria
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


Ahti: Lõhn on nagu natuke tummisem, samas ta on rohkem nagu selline läppand lõhn. Maitse on huvitav aga samas kipub Viru Õlu meelde tulema. See on vist mingi Austria õllede omapära, et mida rohkem ma joon, seda rohkem ta meeldima hakkab jälle, et ta läheb lõpupoole paremaks. Päris hea on, Viru Õlle moodi küll 7,5/10

Kaido: Siin on terve Euroopa Liidu keeltes kõik asjad ära räägitud, eesti keeles ikka mitte midagi ei ole. Täitsa õlle lõhn, natuke hapukas on jah. Tal on samas selline teistsugune maitse aga mitte ebameeldiv. See on nagu imelik, et eesti keelset juttu mitte kuskil ei ole. Lõhn on hea, maitse on hea. Ei päris hea on, siukest võib täitsa juua 7,5/10

Silver: Vot siin on juba rohkem piiritust sees. Muru lõhnaga. Krooks tuli päris hea. Silo maitsega. See on juba vähe kibedam. Seda igapäev ei jooks, kuidagi nagu kibeda võitu 5/10

Ivo: Ma ei tea, ma ei tunne maitset. Nagu Viru Õlu põhimõtteliselt. Ma ei oska selle õlle kohta praegu mitte midagi öelda. A muidu on täitsa pandav. Minuarust ei ole erilist maitset, hapukas on, ma muud ei tunne 7/10


No comments:

Post a Comment