Saturday, October 2, 2010

Õlletest nr.251 SAKU KLASSIK




Kuupäev: 02.10.10
Õlu: Saku Klassik
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 7,0


Ahti: Nii see on siis, täna siis Ivo juures väike test. Sai leitud siuke, pole nagu enne näind, Saku Klassik. Gurmaanide kollektsioon nr.1 on siin. Aga noh, see on see trastand paber. Polegi ammu old seda sõna. Aga noh, ei mis seal ikka. Filtreerimata õlu ja siis gurmaanide kollektsioon nr.1 on siin kirjas. Eesti tarbija info 6508400, näe siia saab helistada ka. Filtreerimata, see on siis äkki siuke, et vaata need kolmekordselt filtreeritud asjad tulid välja, see peaks olema nagu siis see esialgne versioon siis niiöelda. Tegelt on täitsa mõnus. Võibolla isegi natukene Saku Kuld’a meenutab küll tegelikult, minumeelest. Ma muidugi pole Saku Kuld’a nii ammu joond, et ega ma hästi ei mäleta mis maitsega ta oli. Mõnus maitse on. Ei ole nagu liiga siukene vesine, ikka parasjagu on mingit kerget teravust juures. Maitseelamus ikka on, päris vett ei joo. 5 kraadi ka jah. Mina, kes ma olen viimasel ajal hästi palju Walter’it joonud, siis mina pole nagu siukese, maitsemeel on harjunud ära siukse lahjema ja veelisema õllega, see on nagu üle pika aja juua täitsa mõnus. Ma küll ei mäleta, mis ma selle eripruuli hindeks panin aga ma millegi pärast mul on ikkagi tunne, et eripruul tegelikult oli natuke parem. 6,5/10

Ivo: Sellesmõttes on asi õige, et miks sa pead need eripruuli kasutatud pudelid seisma jätma ja ära viskama, ümber sulatama. Aga pudeli kujundus on sama. Ohoo. Aga meenutab täiesti seda eripruuli maitset. See oli kuidagi võibolla mahekam küll aga. Aga tõesti, täiesti ligilähedane, et kui ei teaks, siis mõtleks tõesti, et see eripruul, miss iin pudelis oli, jäi mingisugune tilk põhja ja valati uus peale ja sellest ka see maitse. harjumatu on see roheline värv. Aga mõtle kui välismaalane ostab selle õlle ja eriti kui see on poodidesse just tulnud, siis juba on 5 münti peal, inimene mõtleb, et see on ikka tase õlu, Saku ja 5 auhinda, peab ikka ostma. Peal peaks olema kopikad, mis on ikka ise välja teenitud. Saku Kullal ja mahedal eripruulil oli mingi vahe, see pigem läheb sinna eripruuli klassi, tal oli siuke mekk nagu on sellel. 7,5/10







No comments:

Post a Comment