Friday, October 29, 2010

Õlletest nr.259 KARPACKIE PILS




Kuupäev: 29.10.10                                                                                                                                     Õlu: Karpaskie Pils
Tootja: Poola
Kangus: 4,0%
kogus: 0,33
Punkte: 6,5


Ahti: Saab siin Ivo sünnipäeva hakata tähistama. Vaadet nautida onju. Ja siis teeks väike hea Karpaski õlu, see käib kohe asja juurde. Külmana pole ju täitsa vigagi. Aga ei, tegelikult on ta.. ees on peal Polska receptura. Originaal Poola retsept. Ei tea, kas see on siuke õlu, mida need Poola teetöölised ka joovad vä. Kiirteede ääres hääletavad, siis ma ei tea makstakse nendele selle eest õlles. Lisan ära, et Äl sai eile hommikul isaks, tütar. Aga õlle kohta, ütleme niimoodi, et ega sellise raha eest ei saagi väga head asja loota ju. Samas kõige hullem ju ka ei ole, et kannatab juua. Kuidagi siuke kergelt nagu magus mingi järelmaik jääb suhu nagu kergelt. Ma ei teagi misasi see on. 6/10

Ivo: Säästukas meid aegajalt üllatab siukeste huvitavate pisikeste õlledega. Tahaks rõhutada, et oktoobri lõpp aga näe ikkagi oleme õues. Kusjuures ma nillisin seda tükk aega, ma pole see nädal ühtegi õlut joond, täna on esimene nüüd. Mõtlesin, et ma enne sünnipäeva ei võta. Äl’i terviseks. Mul tuli kõigepealt suhu niuke veemaitse, tähendab siuke rauasisaldusega veemaitse, ma arvan, et see on see esimene lonks purgist. Kuule aga kõige hullem ei olegi, minumeelest. Ta on mul siin õhtu otsa väljas old, nagu külmkapis. Aga ma ei oska tõesti öelda, meil ei ole väga palju Poola õllesid old. No üks he asi on see, et ta on pisike ja kui veel kiiresti jood ka, siis seda enam. Aga purk on nagu väike Heineken. Ei jõua krooksugi teha, tempo on peal:D Ei taha korrata seda sünnipäeva nagu oli üks aasta ”Drink the beer”. 60 minutit ja pidu läbi. Mina ütleksin seda, et sai rõhutatud, et pole väga palju Poola õllesid old, et sellesmõttes maitse miss iin on, on hinnaga väga hästi kooskõlas. Kui ma ostan pisikese õlu ja see maksab 4.50 ja praegalt niimoodi külmaga ära panna januga ja veel pilsner, minule täitsa meeldib. Väga niuke lühike ja lööv. Nagu pikkuse poolest ja samamoodi ka maitse poolest. 7/10



No comments:

Post a Comment