Wednesday, October 13, 2010

Õlletest nr.255 HOEGAARDEN WITBIER-BIERE BLANCHE




Kuupäev: 13.10.10                                                                                      
Õlu: Hoegaarden Witbier-Biere Blanche
Tootja: Belgia
Kangus: 4,9%
kogus: 0,33
Punkte: 3,25


Ahti: Omik, väike test siin Ivo juures. Siuke Belgia õlu Hoegaarden ja millegipärast ma arvan, et see on täissolk, sest see on see niiöelda valge õlu. Peaks olema. Vaatame, kas ta nüüd on ka päris see. Nii. On. Selle kohta ütlen nii, et nõksu mahedam kui Kapuziner. Issand kes need siukseid asju joovad. Täpselt jälle siuke, et alles on hakand käärima, see on see värske maltoosa. Täpselt nii ongi, et ongi see tüüpiline, et käärimis protsess on minumeelest alles alanud. On see värske pärm ja värske maltoosa ja mida iganes siukene. Sellesmõttes sul on õigus, et ta on kindlasti parem kui enamus nisuõlledest, eriti Kapuziner, sellest ma nagu üldse ei räägi. Aga noh jah, see ei ole ikka õlu. 2/10

Ivo: See on nagu see Klassik oli, pooltoores õlu. Whit beer jah. Kuule aga Belgia õllesid meil on üsna vähe. Kurat kus kihiseb. Jõhker. Hull kihin on sees. Kui pool pudelit ära juua, siis peab raudselt loksutama. Huvitav kui meil on seda nii harva juues vastik, mis siis need inimesed teevad, kes on konkreetselt fännid. Kas sellel õllel on fänne üldse. Mul tuleb sellega kohe see meelde kui me Kaisa juures jõime nisuõlut ükskord, seal oli jube tükk sees. 1445, pole ime ka, viispoolsada aastat vana. Krt ma söön oma mütsi ära kui Siim Kallas igapäev seda joob seal Brüsselis. Aga jõhker jah kui sogane saab õlu olla. Raudselt on midagi sees siin. Aga kui võtad suure lonksu, siis tunned, et mingi sade on sees. Jube tihedad väiksed mullid. Ma ei tea, selles mõttes, et minuarust nisuõlledest üks parimaid. Sellesmõttes ta ei ole hea aga saab juua täitsa. Aga ma panin tähele, et samad märgid miss iin on, on graveeritud siia ülesse. Tegelt peaks üldse vaatama kõikide õllede kodulehtesid, seal on neil hästi palju inffi teinekord. Praegu nagu mõni õlu ei ütle midagi nagu see sama, mulle küll vähemalt. Aga jah selle õlle nisu mind nii väga ei häirigi, muidugi noh ega ma ei eelistaks seda. Aga niimoodi telekat vvadates filmi kõrvale saab täitsa lakkuda. Hea ta muidugi ei ole väga. 4,5/10


No comments:

Post a Comment