Saturday, October 2, 2010

Õlletest nr.254 SAMSON PREMIUM




Kuupäev: 02.10.10                                               
Õlu: Samson Premium
Tootja: Tsehhi
Kangus: 4,9%
kogus: 0,568
Punkte: 4,75


Ahti: Mingi asi lõhnab täpselt samamoodi aga ma ei oska öelda, mis asi. Suitsuvorst, see on see vaata kui asjad on külmkapis, siis see tekitab siukest lõhna. Krdi trastand paber. Vot see on Tsehhi roheline, mingi väga !”#¤ maitsega. Uooh. Üpriski kibekas on. Niuke mõru. Tal on Tsehhi rohelist mekki juures aga hästi mõru ja hästi siuke, mitte kibe vaid midagi vahepealset. Kuna mul tavaliselt need kibedad ja mõrudad meeldivad, siis see ületab ka minu piiri, siis ma arvan, et sulle on see väga väga väga. See on isegi minujaoks kibe. See on minu maitsemeele jaoks ka ikka natuke liiga mõru. 4/10

Ivo: Päris huvitav, kõigepealt on suitsuvorsti lõhn, siis mõtled, et kurat misasi, siis maitsed, mõtled kurat küll!! Aah. Aijaa. On, huvitav huvitav. 1795, äkki on sellel ajal see pudel tehtud. Tõesti niuke. Krt aga on mingi Tsehhi mekk küljes noh. Ükspäev ma mõtlesin, et loen Sveijk’i uuesti läbi. Ma olen kindel, et ma oskan seda õlle paremini iseloomustada siis. Selle rohelise pudeliga õlu ega mingit erilist sümpaatiat ei avaldanud. Ega ma ei eksi kui ma ütlen, et see on tänase päeva niuke 4. koha õlu. 5,5/10


No comments:

Post a Comment