Wednesday, October 13, 2010

Õlletest nr.258 WEISSENOHER KLOFTERBRAUEREI





Kuupäev: 13.10.10                                                                                                                                    Õlu: Weissenoher Klofterbrauerei
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,1%
kogus: 0,5
Punkte: 7,25


Ahti: Nii. Lõhna järgi ma ütleks, et see on tume. Hästi õrn karamellikas on, hästi õrnalt. Mis me tegime eelmine kord tumedat õlut, hästi kõva karamell oli. Siin on nagu hästi õrnalt. Tegelt on täitsa huvitav. Et siuke, kergelt mõrkjas. Aga maitsest saab aru, et ta on tume õlu aga ta ei ole nagu tüüpiline. Selle õllega tahaks võrdluse tuua selle eelmise Punane’ga kui kooli sööklas tehtis eda karamellkisselli, siis teinekord oli selline tume pruun tummine maitse ja teinekord ei teinud vahet, kas oli piimakissell või karamellkissell. Siis selle puhul ma arvan, et see on pigem see piimakisselli moodi karamellkissell, võrreldes selle Punane’ga. Kui arvata välja need eliitõlled, tumedad nagu Kilkenny, Guinness, siis nende järgi on see üks parimaid, tumedaid. Minuarust see on siuke õlu, et vaatan telekat siin ja täitsa võiks limpsida kõrvale. Teen lühidalt. Mina arvan, et minujaoks on see tänase päeva parim õlu. 7/10

Ivo: Ma hakkasin mõtlema, et mis tähendab see dunkel. Ütleks, et väga kvaliteetsest paberist silt on peal. Alumisel suurel sildil on nagu 3. mikrorajoon. Ohsa rsk. Niuke väga tummine karamelli maitse, mis ei ole üldse magus, ta on niuke mõrukas, põletatud suhkur või midagi. Ta on siukse mõrukama alatooniga. Punane’se karamell oli teise maitsega. Ta oli kuidagi tugev aga natuke magusam. See on nagu hästi niuke mõrkjas, mõrkjam. Ma tahtsin sulle näidata, et kui selle maantee kõrval elaks, mis siit jookseb, siis ma tahaksin elada selles majas, sellepärast, et see on neist kõige kõrgem ja siin on kõige vähem puid:D Muidu täitsa hea. Vaata siukse õllega on see, et kui sa teed pudeli lahti ja esimese lonksu võtad, siis nagu mõtled, et no mida pekki, et miks siuke ja, et kes seda joob ja miks seda juuakse. Aga see on niuke ehtne mekkimis õlu. See ei ole, et tulen töölt, panen januga 2 ära. See ei ole selle jaoks. Muidu iseenesest mulle täitsa meeldib. Et niimoodi lonks lonksu haaval kui lonksu vahe on stabiilselt rohkem kui 30 sekundit, siis täitsa võiks juua. Aga ma tunnen küll, et see õlu nokib, eks see on sellepärast ka, et ta on 5,1 ja võtad lonksu kaupa, see ei ole kulistamiseks. Ta on ikkagi täitsa hea limpsida. Mulle täitsa meeldib. 7,5/10





No comments:

Post a Comment