Friday, October 29, 2010





Kuupäev: 29.10.10                                                                                                                           
Õlu: Nevskoe Imperskoe Svetloje
Tootja: Venemaa
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


Ahti: Nevskoe, et selle kohta seda siis kohe, et siuke paberisüsteem mulle meeldib. Sedasi on hea kui hoitakse pudelikaela tühjaks. Siin on kohe see rant sees, tõmbad selle ilusti ära ja vat kui lihtsalt onju. Ei ole vaja seda liimi siia toppida ja liimi kiskuda. Korgi peal on isegi kirjas kummatpidi tuleb keerata, et lahti saaks. Mingid sõrad siin on, millest ma aru ei saa muidugi. Noh, mina arvan, et minu Top-10-sse see õlu kindlasti ei kuulu. Ei ole just nüüd nii väga hea maitse. Kuidagi nagu kergelt seisnud maitse on. Muidugi saab aru, et see on vene õlu, et selle ütleb ära. ta meenutab ühte Baltika’t mulle aga ma ei mäleta millist. Kas see sama Baltika kuld või mis see oli see kollane või see 5 või mis see oli. Kergelt meenutab seda minumeelest. Esimesed lonksud ei old nii head onju aga kuidagi selline õlu on, et ta nagu täiesti mõtlematult ja kuidagi niimoodi ootamatult on otsa saanud järsku ma vaatan. Omastarust ei olegi niipalju joond aga juba näed on põhi peal eks. Noh see on võibolla ka esimese Karpaski süü, et nüüd alles mõjuma hakkab. tegelt ma enne mõtlesin midagi valmis mis ma tahtsin öelda aga mul läks meelest ära. A seda, et kuidagi tüüpiline asi, et suvel kui soojemad ajad olid, istusime toas ja tegime testi ja nüüd kui külmem on, siis oleme rõdu peal. Aga teglikult ta ei olnud üldse nii hull kui alguses tundus. Mul on isegi täitsa maitsema hakanud. Kui seda spirdi tehnikat mitte kasutada, siis tegelikult ma üldse ei kurda. Mina arvan, et ma kõiki vene õllesid ei mäleta aga minuarust on tegemist Top-5 vene õllega. 6/10

Ivo: Huvitav, et siiani kõik vene õlled on tegelikult mingi mekk olemas, et ta on vene oma. No millegipärast on, see on vaata see vene valitsuse maitse on küljes noh. vaata nüüd kui on see spikker kaasas kui poes käid, siis on nagu väga hea vaadata, et osade õlledega on nii, et ma olen ammu mõelnud, et need on tehtud. Tegelikult ei ole. See on siis Imperskoe. Oh, tunda on kohe niukest kerget pärmikat. Siit tuleb kohe see pooltoore virre lõhn ninna. Maitse on küll sitem. See õlu on natuke nagu ma ütleks, et magusa hõnguline. Kui suurema lonksu võtsid, mina tundsin kerget spirdikat, ausõna. Pane niimoodi suu kinni ja hinga läbi nina. Tõsiselt tuleb ja päris kange, kohe niuke viinakas. Noh muidugi vaata vene õlledel on see väga omane, et selle sildi kallal on nähtud niukest vaeva. Ma ütleks, et võibolla mõni riik oma raha kallal ka niipalju vaeva ei näe kui see oma selle sildi kallal on vaeva näind. Noh sellesmõttes au talle. Aga ega see ei pane meid rohkem punkte andma. Ei sellesmõttes, et kõige halvem vene õlu ma ei ütleks, et ta on. Noh miss a tahad saada Russia, raudselt Moskva. Nevski, kas Nevski on jõgi. Neva jõe veest. Mulle nagu tundub, et 4,6 kraadi kohta kuidagi nagu natuke kange tundub. Natuke paremaks on küll läind kui alguses. Alguses mul ei old üldse nii hea mulje tast. Eks see ongi harjumuse küsimus. paljude asjadega siin ilmas ei taha harjuda. Kui ma läheks Moskvasse lähetusse Putinit nõustama, siis ma harjuksin selle õllega ruttu ära. väga paha midagi öelda pole. Sellesmõttes muidugi tempo on peal ja punktid lähevad heldemaks. 7,5/10




No comments:

Post a Comment