Saturday, October 2, 2010

Õlletest nr.252 SAKU PUNANE




Kuupäev: 02.10.10                                                                                                     
Õlu: Saku Punane
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 5,5


Ahti: Saku Punane. A siin on gurmaanide kollektsioon nr.1 jälle, siin võiks number 2 olla. Ühe asja unustasin ära, trastanud paber. Vauu. Siuke tummine ja kõrbe karamell lööb üle. Uhahhöu. Olen mina punaseid õllesid joond küll aga siukest. Siukene kõrbend karamelli maitse käib üle. Wooh. Ma ütleks selle kohta seda, et algul oli hullem. Kas ma harjusin sellega ära aga mida lõpu poole, läks üha joodavamaks. Aga noh jah ei ole ikkagi päris see. 5/10

Ivo: Siin on tulnud vist siuke moment juurde, et nad ei ole eriti viitsind mõelda nime välja. Klassik ja paneme Punane. Ei klassifitseeru vist saunaõlle kategooriasse. Ma toon klaasi, vaatame värvi ka. 75% Coca’t ja 25% Sprite’i. Ohohoo. Võtan pudelist, äkki on teine maitse. Krt sama on kahjuks. Tead mis peaks proovima vä. Vaata kui õlu läheb maha, siis ta läheb kleepuma onju aga kui ajada meelega maha kui on remont, tapeedi paanid on põrandal, ajad meelega maha ja vaata hommikul astud peale ja kleepub, siis lükkad selle hommikul seina, ta jääb kindlalt seisma. Ma arvan, et selle õllega jääb küll. Iseenesest ta on huvitav aga ma ei oleks oodanud, et punasel õllel on selline karamellikas juures. Silt on viltu peal. Vot see on juba jõhkralt viltu. Sellega on pandud juba võssa, et ei ole kohakuti. Saku on pannud nende õlledega omale uue kõrguse, millest üle hüpata. Algul oli jah siuke päris kõva karamellikas, niuke kõrbend suhkur aga sellega harjub jah. Aga ma ei ole niukse punase õlle fänn. 6/10


No comments:

Post a Comment