Wednesday, October 13, 2010

Õlletest nr.257 ZIGULI PIVO




Kuupäev: 13.10.10                                                                                                        
Õlu: Ziguli Pivo
Tootja: Venemaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 5,75


Ahti: Alkohol on 5 volli. Et sellist Ziguli’t me nagu teind ei ole onju. Me tegime seda Eesti Pärnu Ziguli’t. Ja maaletooja OÜ Stänli joogid, Maardust. Arvata on, et Maardust kui vene nimega õlled. Kindlasti kohe on Maardust. Vooh. Vot see on hästi huvitav maitse. Ma pean ühe lonksu veel võtma. See on hästi huvitav maitse, tõesti, ma ei oska nagu, esimese hooga ei oska nagu võrdlusmomentigi tuua. Ikkagi tunduvalt teravam kui see eelmine. Samas ta ei ole liiga terav. Aga minujaoks on ta täiesti siukse maitsega õlu, mida ma nagu ei olegi tundnud veel. See on hea maitse. Üks lonks veel. Nii. Alguses siuke huvitav maitse, ebatavaline siuke aga mida lõpupoole sai, seda imelikumaks see maitse muutus. Nüüd viimane lonks, ma ei tea kas, millest see nüüd oli aga see hakkas juba päris vastu. Ei ole enam üldse nii hea. Kui punktidest rääkida siis, tõesti alguses ma ootasin väga palju rohkem selelst õllest. See oligi ainult alguse üllatus, mulle tundub. 5/10

Ivo: Krdi raskelt käib lahti. Krdi imelik. See purgi osa lõhnab siukse imeliku lõhna järgi. Ziguli, vot see on Ziguli. Tõsijutt, midagi nagu hästi teravat on. Pljääd. Ja see on kõrgem sort veel, võshi sort. ei saa sellest venekeelest aru nii hästi, et kõike kirju tunneks. See on konkreetne vene õlu. Siin ei ole mitte ühtegi inglise keelset kirja. Ainuke mis muus kirjas on, on see kleps, miss iin peal on. Noh see on vene inimeste jaoks tehtud, mitte ekspordiks. 1968, väga noor. Siis oligi hiilgeaeg ju, NSVL ju. On küll huvitav maitse, just see järelmaitse on hästi huvitav, mis tuleb sekund kaks peale allaneelamist. Muidu alguses paned lonksu ära, siis ütleme, et lubaks nagu siukse tavalise vene õlle niukest kerget tülpind maitset aga siis hakkab välja tulema midagi, mis on iseenesest päris hea maitse. Omamoodi. jah niuke huvitav mekk on asjal juures. Valmistatud veest, humalast ja linnastest, et vee maitset ma tean aga no humalat ma üksi nagu proovinud ei ole, rääkimata ka linnastest. vaata kui prooviks ära, siis teaks täpselt mille ülekaal siin on. Kohe näha, et vene Ziguli. Iseasi, kas see 1968, miss iin peal on, on see retsept mis tolajal oli, ei julge 100% väita. Aga mulle täitsa meeldib, ta on niuke enamvähem juua. Ma ütleks, et ma jooks isegi seda rohkem kui Melnikut mingil momendil aga ülekaal ei ole suur. 6,5/10







No comments:

Post a Comment