Saturday, October 2, 2010

Õlletest nr.253 BOBROV SVETLOJE




Kuupäev: 02.10.10                                                                                                         
Õlu: Bobrov Svetloje
Tootja: Venemaa
Kangus: 4,5%
kogus: 0,5
Punkte: 7,0


Ahti: Ma arvan, et see on vene õlu. 4,5 kraadi. Peaks mingi pilsneri tüüp olema vist. Aga see on roheline  pudel. Et roheline õlu. Pärast sauna on päris hea võtta. Ta on praegu mõnusalt külm ka. Minuarust on ta üks vähestest tavalises rohelises pudelis olevatest õlledest, mis ei ole nii väga rohelise õllepudeli maitsega. Aga mis on müstika jah, et minumeelest siin ei ole siukest maitset, et sa ütled nüüd kohe konkreetselt ära, et see on vene õlu,  vaata muidu on, et vene õlle on siuke imelik. Aga ei, täitsa mõnus. Ta on siukene lihtne õlu, et ta on lahja ja ta on nagu natuke siukene noh, saad maitsest aru, et ta on lahja. Aga samas on siuke mõnus, mõnusalt ikka maitset on ka, ei ole ikka päris vesine, ei täitsa hea on. Peaks mainima, et see õlle tegi mulle väga positiivse üllatuse tegelikult. Et algul ma mõtlesin, et mingi venelane jälle, mingi tüüpiline roheline venelane nagu need meil olnud on siin, mingi Botskarev või mis meil siin olnud on. Ei aga täitsa asjalik õlu on. Ma loodan, et ma ei liialda kui ma ütlen, et see on üks paremaid sellest klassist õlledest, mis sealtkandist Venemaalt ja Ukrainast tulevad. Täitsa mõnus õlu on tegelikult. Seda võiks teinekord osta täitsa ise ka. Ta on just siuke mõnus saunast väljatulemise õlu. 7,5/10

Ivo: Hakkas üle tulema? 0,5 liitrit. Näe trademark, Bobrov, suur B, punases ringis. Nagu number 6. See on see, et vaata enne kui hakkad mekkima, siis kerge pasamaitse tuleb suhu, natuke nagu niuke rõve maitse. Ma arvan, et iga asjaga harjub ära, isegi stasöömisega. 4,5. Aa, midagi jäi ütlemata, ”Standartnõi mezdunarodnõi kompani”. Algul ma vaatasin, et siin on kirjas midagi muud, ”kommunism”. Aga minuarust vene roheliste pudeli õlledel on teine maitse kui lääne omadel. Kas tõesti see pudeliklaas on see, mis seda maitset annab. Aga muidu on see üks Vene õllede paremikku, Valgevene õllede paremikku. Meil on vist mõni ennem old aga täitsa enamvähem, saunast tuled, paned, võtab janu ära. Väga hea. Olen varem maininud, et venelane ei oska õlut teha, siis see on Valgevene ka tegelikult. Siin on ka asukohe poolest suur vahe. Eesti teeb ju ka tegelikult paremat õlut kui Poola. Näed vene hologramm on peal. Ah on mis ta on, vähemalt saab krooni ta eest:D. 6,5/10




No comments:

Post a Comment