Friday, September 10, 2010

Õlletest nr.250 KARKSI TUME



Kuupäev: 10.09.10                                                                                                                    
Õlu: Karksi Tume
Tootja: Eesti, Karksi Õlu
Kangus: 5,0%
kogus: 1,0
Punkte:
2,5


Ahti: Point on see, et siin on kohe nagu ära öeldud, et meeldiv karamelli ja linnase maitse. Ma olen vist väga loll, sest kui ma mõtlema hakkan, siis iga tumeda õlle tume saavutataksegi ju karamelliga. Onju eksju, ma sain jälle targemaks. Karksis on õlut pruulitud aastast 1425. Siin on päris mõnus tekst taga. Karksi Ziguli ja Kuldne Oder olid aastaid nõutud kaubaks. Aga jah, siin on kohe mõnus lause, ”rõõmsate jook”. Me peame hästi rõõmsad olema. Me ei tohi olla kurvad. Puuuh. Ma arvan, et see saab üks vägistamine olema. Kuigi noh Kapuziner’ile teeb iga kell silmad ette. Siuke tunne, et siin peaks peale hammustama. Peaks mainima, et tegemist on väga väga inetu veaga. Trükiviga on. Selle osa teine rida, ”Kaksis toodetud õlu sai õllesõprade seas…”, peaks olema ”Karksis toodetud õlu sai õllesõprade seas kohe populaarseks”. R täht on lihtsalt puudu. Siukest viga ei tohiks küll lubada endale. Nii. Sellise õlle joomine on ikka tõsine vägistamine, ütleme nii. Kirjavead, asjad. Kindlasti mingi sigaodavalt tehtud ka. 2/10

Ivo: Tuttav lause jälle, AS KarmeJ. Oh sa rsk, tihkelt kinni. Ohohoo. Nagu oleks kartulitärklist sees. Aga samas vaata kui on pudeli peal ilus legend õllekohta, siis on kõik ilus. Maitse küll ei pruugi nii hea olla aga kui jutt on ilus, siis on hea. See on hea, et saab korki peale panna. Liitrine muidu lahtub ära. Karksi Hele oli kõvasti parem. Ma panin Karksi Hele’dale küll vähe punkte. Teaks selle AS Karme telefoni numbrit, 69104 Karksi, Viljandimaa, Eesti, Estonia. Helistaks sinna praegalt, ütleks, et ma paneksin teile 3 punkti. 3/10




No comments:

Post a Comment