Friday, September 10, 2010

Õlletest nr.249 SAGRES BOHEMIA


 
 
Kuupäev: 10.09.10   
Õlu: Sagres Bohemia
Tootja: Portugal
Kangus: 6,2%
kogus: 0,33
Punkte: 3,75



Ahti: Ma vaatan igaksjuhuks järgi kas on tume või hele õlu. Punane õlu on see. Sagres Bohemia, cerveza. See oli Freddie Mercury lemmikõlu, sellepärat oligi Bohemian Rapsody. See on mingi karamelliõlu, ma suudan siit välja lugeda. Mingi karamelliga teema on siin. Ja kui ma õigesti aru sain, siis see on Poola õlu. Aa see on t vä, ma vaatasin, et on pl, et on Poland. Ta on siuke vaskne. Ma ütlen kohe ära, et minule need karamellised ja need siuksed õlled eriti ei istu. See ei ole see liik, mida mina fännan. Ma midagi halvasti ütlema ei hakka, sest võibolla on tõesti väga hea õlle. Et me pole neid karamelseid õllesid väga palju testinud aga niipalju kui ma mäletan, siis on alati olnud vähe kangemad ka. Eks neil mitte ainult see karamell ei tee seda õllet magusamaks, kanged õlled niigi kipuvad kõik magusad olema. ütleme nii, et siukse õlle fänn ma kohe kindlasti ei ole. 3/10

Ivo: Ohohohoo. Ahaa. Kõige hullem on see, et kui ma lonksu võtsin, ma ei oodanud siukest maitset. Faking kange. Väike aga ülbe. Ja 6,2 kraadi, nägid Ahti vä. Pisike must junn ja nii kange. See on ebaloogiline. Aga 3 münti on saand. See on nagu törts piiritust on pruunistatud pannipeal suhkruga ja siis pandud pudelisse. Sellesmõttes, et osad kanged õlled on minumeeelst täitsa joodavad aga mulle ka niuke magus, niuke läila ei meeldi. Nagu suu oleks suhkrut täis, kõrbend suhkrut. Mulle ka see väga ei meeldi. 4,5/10

 

No comments:

Post a Comment