Friday, September 10, 2010

Õlletest nr.248 A. K. Damm




Kuupäev: 10.09.10                 
Õlu: A.K. Damm
Tootja: Hispaania
Kangus: 4,8%
kogus: 0,33
Punkte: 5,5



Ahti: Küll ma tükk aega nägin vaeva, et mis maa õlu see on, ja mis sa pakud. Pure original premium beer. See on kuidagi, ma otsin nüüd seda õiget sõna. See on tume õlu vä. Ma pakun et, tal on kuidagi omamoodi maitse. Hästi hästi pehme versioon Kapuziner’ist. Kapuziner’il oli see maitsetoon kuidagi kergelt sarnane aga see on muidugi tuhat korda parem. Täpselt samasugune nagu kergelt läppand või siuke hapukas. Hapukas maitse oleks natukene. panin tähele, et korgi peal on A.K. Damm mehenimi, August K. Damm. 1859 on siis ma ei tea kas sünniaasta või surmaaasta. Ma arvan, et meenutab mulle mingit Stalin’it või kedagi igastahes. Maitsed on ikka tunduvalt tugevamad, ei ole üldse vesine maitse, palju kõvem kui eelmisel õllel. Aga kui mina ostaks poest, siis ma ostaks ikka seda eelmist vesist õlut kui seda õlut. 4,5/10

Ivo: Tahaks kunagi Holsten’i õlut juua, teeks Holsten’i avajaga lahtiJ. Aga tegelt niuke lahe sünge pudel on. Silt nagu ei meenuta üldse õllepudelit. See ei ole üldse õllepudeli oma. Ja vaata mis lind siin peal on. Lõhna järgi ütleks küll, et väike nisukas käiks üle. Aga ta on ikkagi hele. Ma ei tea, kuskil ei näe kraade. Vat see on juba niuke kraad. On küll huvitav maitse tegelikult. Ma arvan, et ma ei tea pooli komponente, mida õlle sisse pannakse, sellepärast ma ei oska seda õllemaitset öelda. Sai se tunned, et pidevalt on mingid maitsed, mille kohta tahaks nagu midagi öelda aga sellepärast ei saa öelda, sest sa ei tea, mis see on. Aga samas ma ei ütleks, et ta paha maitse on. Väga niuke kergelt hea lakkuda vaikselt, õlut ma mõtlen. Mis see 16+ on. Äkki on tegu nende piiratud õigustega õllejoojatega. 16-selt lastakse poodi, kuni 2,8 kraadi tohid juua õlut. Ei tea, kas see kurg lapsi ka toob vä. Ta niuke õlu ei ole, et istun maha ja hakkan trimpama aga samas ta on hästi hea niisama limpsida. Mulle ei hakka väga vastu. 6,5/10

 

No comments:

Post a Comment