Friday, September 10, 2010

Õlletest nr.247 THÜRINGER PREMIUM BEER




Kuupäev: 10.09.10   
Õlu: Thüringer Premium Beer
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,3%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


 
Ahti: Nõkats käib kuidagi kergelt, mõnel vääna seda nõkatsit. Nii. Mis maa see üldse on. See on Oettinger’ist. Täitsa huvitav. Noh muidugi esmalt käib üle kohe see tüüpiline ”natuke seisnud purgis olev õlu”. Aga muidu tegelt päris huvitav. Mõnusalt kibekas on. See on ka hea, mulle meeldib. 4,3, lahja ka, nagu Walter’it jooks. Täitsa hea on. Ma arvan, et see Oettinger on säästuõlle kontsern, mis meil tegelikult ideepoolest Eestis puudub tegelikult. Tead mida rohkem ma seda õlut jõin, seda rohkem hakkas ta mulle Walter’it meenutama. Natuke on kibekam aga suht samasugune, kergelt vesine aga samas suht hea maitsega. Ma ei taha küll ahvida aga see 7,0 (eelmise Oettinger’i hinne) tundus nii ahvatlev hinne, et ma panengi 7. 7/10

 Ivo: See on huvitav õlu, ma leidsin säästukast õlle, mida me pole proovind. Täna kusjuures käisin ka säästus korra ja üks vend ostis kasti seda. Hästi niukse vesise maitsega aga on küll kibekas jah. Kuidagi nagu, võtad suhu mekid, neelad alla, kohe on kõik kadund. õudsalt ruttu läheb maitse ära. Tavaliselt niukse kibekaga jääb järelmaitse pikalt suhu. Sellesmõttes on ta parem kui need tavalised prostad Saksa purgiõlled, mida me joond oleme siiamaani. tal on niuke oma mõrkjas niuke mõru maitse, mis ei ole üldsegi paha tegelikult, täitsa hea on juua. Peaks kätte võtma ja Oettinger’i kohta lugema natuke, et mis õlletootja ta siuke on. Äkki on nagu A.Le Coq, kes teeb ka odavate poodide jaoks odava brändiga õlut. 6,5/10
 
 
 

No comments:

Post a Comment