Wednesday, August 18, 2010

Õlletest nr.246 PADERBORNER PILSNER




Kuupäev: 18.08.10                  
Õlu: Paderborner Pilsner
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 8,5



Ahti: Ma söön oma mütsi ära kui see pole Saksa õlu. Paderborner Pilsner, kusjuures see pilsner on 4,8. See on tunduvalt kangem kui teine premiumJ. No lõhn on kohe palju parem kui sellel eelmisel. On isegi õlle kergelt jahedaks tõmmand. Siin on natukene noh seda rohelise pudeli õllemaitset on kergelt, mida tavaliselt purgi puhul pole täheldanud. Minumeelest ta ei ole tüüpiline Saksa õlu. Ta pigem läheks ka sinna Carlsberg’i ja Heineken’i kanti. Tegelikult on täitsa mõnusa maitsega. Mulle täitsa meeldib. Aga noh see on minu Walter’iga rikutud maik. Selle õlle kohta ma oskan öelda enamuses ainult häid sõnu. Täitsa mõnus, kohe väga mõnus. Väga hea õlu on. Mulle väga meeldib. Mõnusalt mõrkjas, mõnusalt siuke, kuidas ma ütlen, ei ole nagu mõrkjasega üle pingutatud, ei ole samas ka mingit imelikku järelmaitset, täpselt siuke konkreetne õllemaitse. 8,5/10

Ivo: Esimene asi, mis mulle poes silma hakkas, ma isegi ei vaadanud mis õllega tegu on, see Saksa lipp. Ma olen võibolla mingil määral natuke Saksa-pede aga mulle nagu meeldivad Saksa asjad ja kusjuures Saksa lipp on minumeelest väga ilus lipp. Mulle meeldivad Saksa sportlased, Saksa autod, kunagi olid väga head Saksa bändid. Kui õllel on lipp peal, minuarust see on väga rahvuslik, nagu Põhiseaduse Pilsner, Eesti lipud on peal, see nagu rõhutab seda riiki, kust see pärit on. Kui võtad sellise suure lonksu, minuarust päris palju vahtu tekitab. Selle õlle puhul ütleb, et ta on niuke mõnus mõrkjas ka, et ta ei ole läila nagu see eelmine õlu oli. Kuigi see on külm ka. Külma õllega need maitsed on ka paremini esile toodavad. Samas vaata siia, kui palju erinevates keeltes on peal, 11 keelt. Mulle meeldib ka selles mõttes, et see mõrkjasuse piir on täpselt selle piiri peal, mis mulle nagu meeldib. Et kui ta siit mõrkjam oleks, siis ta võibolla nii ei meeldiks. Pigem nagu natuke alla piiri. Aga sellesmõttes tõesti on väga hea õlu. Siin sees on komponendid, mille pärast sa jood seda õlut ja meeldib. 8,5/10

 

No comments:

Post a Comment