Saturday, August 14, 2010

Õlletest nr.244 KARKSI HELE




Kuupäev: 14.08.10                     
Õlu: Karksi Hele                       
Tootja: Eesti, Karksi Õlu
Kangus: 5,0%
kogus: 1,0
Punkte: 2,5


 Ahti: See on liitrine. Selletõttu ma võtsingi täna 2, et 1 oli nii suur, Kui mõtlema hakata, kui mitu plastmass pudelis õlut me oleme testinud. Aga lõhnajärgi mul on küll väga kahju et ta liitrine on, võiks olla 0.3-neJ. Lõhn on küll jube. Lõhn on ikka väga jube. Kes see kurat seda teeb. Ongi, Karksi Õlletehas teebki seda. Mille kuradi pärast ta peab liitrine olema, ta võiks palju väiksem olla. Vau. Ta on kuidagi, natukese hakkab seda Kapuziner’i meenutama, samamoodi siukene mäda maitse või ma ei oska öelda. Selle allakulistamine võtab vähe aega ma arvan. Ma võin öelda seda, et tegelikult see pudel siuke on  iseenesest päris äge. Mõnus siuke siksakiline muster ja tegelt pudel on mõnus. Muidugi pidevalt peab korki peale keerama, et väga ära ei lahtuks. Mida rohkem jood, seda rohkem harjud ära, et ei tundu nagu enam nii kehv. Magusaks läheb. Niuke kerge magus mekk on sees. Kuidagi siuke tunne, et see pärm oleks kas liiga vähe käärinud või üle käärinud. Ma arvan, et see sama maitse, mis seda imelikku maitset teeb, ongi pärm tegelikult. Või on palju pärmi. Peaks WC potti viskama, vaatab mis teeb. Ma ei mäleta, millal me ühte testõlut nii kaua jõime. Kuna me teda nii kaua jõime, siis ta jõudis juba soojaks minna. Kuna me nii kaua jõime, siis ta jõudis ära lahtuda. Vähemalt sarve hakkab. Siukest vägistamist pole teeglt ammu old. Anno 1795, mind paneb tõesti imestama, et siukest õlut on tehtud mingi 200 aastat. 3/10

Ivo: Mis see on Karksi Õlu vä? See on esimene õlu Karksilt vä? Lõhn on nagu koduõllel, lahjemal koduõllel niuke, mis on veega segatud, vaata nagu see Õllesummeril mis oli see Sinkoriu. Midagi taolist. Vaata tootjat, AS Karme J. Karm traditsiooniline Karksi Õlu. Aga üsna kummaline maitse ütleks. Tõesti nagu see märjuke oleks natukene lahjendatud veega. Viite kraadi mina küll ei ütleks. Tõesti ei ütleks. Et ei saa olla ju korgivahelt lahjemaks ka vaikselt susisend. Kurat aga äkki ongi koduõlu, koduõlu ei tundu ka kange aga vaata kus niidab. Ma ei ole küll sellistasja proovinud aga vaata kui paned koduõlle käima, siis, näiteks kui sa pühapäeva lõunal teed, siis siukse maitse võib saada siis kui sa pühapäeva õhtu lähed võtad juba kopsikuga. Et niuke protsess käib ja vaikselt niukest maitset tuleb ka aga seal võib olla midagi sellist. Pudel on tõesti lahe. Ma pole ühtegi õlut niimoodi joond. Sõrmed lähevad ilusti siia vahele. Nüüd ütleks pigem, et natuke naljakas maitse. Selle Karksi Õlle tootejuhi peks võtma õlletestiks siia kõrvale ja las ta joob ise ka oma õlut, ma tahan näha mis hinde tema annab J. Ma tahaks praegu öelda nagu kaarup kunagi ütles ühe õlle kohta, ”kurat nagu noor vein”. Mina jätaks Karksile palju arenemisruumi veel. 2/10

No comments:

Post a Comment