Wednesday, August 18, 2010

Õlletest nr.245 DONAGGER PREMIUM




Kuupäev: 18.08.10                                                     
Õlu: Donagger Premium    
Tootja: Poola
Kangus: 4,0%
kogus: 0,5
Punkte: 5,0


 
Ahti: Donagger. Mis maa see on. Poola. Tähendab kogu selle pika teksti viimane sõna on Poland. Aga jah 4 kraadi, siuke huvitav kraad, Meenutab kohe endisi idaploki riike. Kerge siuke samasugune maik on juures jah. Eks see vist ongi nii, et Eesti ja teised riigid toovad linnast sisse ühest kohast aga Tsehhi ja need riigid toovad seda mujalt. Need Tsehhi ja Poola õlled kipuvadki siis tulema kui nad on soojad. Kui nüüd kiita teda, siis ütleme nii, et sellele Karksi Hele’dale teeb silmad ette ikka. Ma arvan, et ma antud juhul, kuna ta on soe, et ta isegi läheb alla, sesmõttes väga kehv ei ole. Aga ma arvan, et mingi kvaliteet ka ei ole. 5/10

 Ivo: Ma ütleks kohe seda, et minumeelest on Premium õlle kohta väga lahja kraad. 4,0 on tegelikult isegi hästi lahja pilsner. Magus lõhn on sellel vahul. Krt niuke magus maitse jäi. Õudsalt lahe purk on. Minuteada siin on kasutatud ainult kahte värvi ja kuldset, mis see on tumeroheline või must ikka. See õlu kuulub kindlasti nende õllede hulka, millel ei ole midagi erilist, siin ei ole midagi erilist, mida rõhutada. Noh tradicione ja receptura, nitsevoo. Ei tea miks aga nendel Poola ja Tsehhi õlledel on üks maitse küljes, me küll proovime võtta erinevaid ja teha asja huvitavamaks. Ma jõin õlle ikka päris kiiresti ära ja lõpp muutus ikkagi imelikuks. 5/10

 

No comments:

Post a Comment