Saturday, August 14, 2010

Õlletest nr.243 SAKU ON ICE BLACK



Kuupäev: 14.08.10
Õlu: Saku on Ice Black                 
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 4,5


 
Ahti: Oh sa rsk. Korki tuleb natuke eemale tõmmata, siis tuleb ära ilusti. Tumeda õlle lõhna küll ei ole. Ma arvan, et ta on pigem värvipoolest tume mitte tume kuidagi. Võibolla mu maitsemeeled ei ole päris õiged aga minule tundub ta suht sama nagu  tavaline Saku Ice, ainult, et värv on teine. Suht samasugune, siuke mõnusalt mahe ja siuke lahja. Minumeelest on suht sama asi. Kas tõesti on ainult värvainet juurde pandud, Coca-Cola’t. Aga Saku Ice nagu Saku Ice ikka. Võibolla hiljem tuleb mõni maitsenüanss juurde. Mida rohkem ma joon, seda rohkem mul tuleb siuke tunne, et vana Saku Ice, tal oli siukest kargust juures aga siin see lõpp oli nagu oleks kraani vesi ja värvained. Ma ütleks, et suhteliselt mõttetu õlu. 4/10
 
Ivo: Vaata kus on tume vaht peal. Ma pole nii ammu ühtegi Ice’i joond. Kui Saku Ice tuli, siis sai ikka päris tihti võetud. Aga mina ei saa ikkagi aru, miks nad nimetavad seda eriti kärgeks õlleks. See on täiesti mahe niuke. Mis nad sellega mõtlevad. Tahan karget õlut, ma joon Rock’i. Lõhna järgi küll ei ütleks, et midagi teistmoodi oleks. Järelmaik on küll natuke tummisem. Või on see mõne värvaine maitse. See on jälle negatiivne, et hea bränd on ära rikutud, milleks nagu solkida. Saku Ice’i oli päris hea vahest juua. Reklaamivärk. Aga midagi positiivset ma küll ei taha öelda. Hea on see, et Ahtil oli see külmkapis, hea on januga panna. Ma parem ei ütle midagi, halba ei taha ka öelda. Kui juua seda õiget Saku Ice’i, siis ma ütleks küll, et ta on väga hea, niuke mõnus mahe, ma ei ütleks, et ta karge oleks aga hea januõlu. Aga kui võrrelda näiteks neid kahte Saku Ice’i mereveega, siis see on see emrevesi, mis on seal Mehhiko lahes, täpselt siukest värvi ja soolane. Saku Ice’le ma panin kunagi kas 8 või 8,5 aga see on küll sitt. 5/10

No comments:

Post a Comment