Friday, July 30, 2010

Õlletest nr.242 CESU PREMIUM




Kuupäev: 30.07.10
Õlu: Cesu Premium                                                       
Tootja: Läti
Kangus: 5,2%
kogus: 0,568
Punkte: 7,75


Ahti: Kui aus olla, siis on meil üks esimesi õigeid jääõllesid meil. Nagu näha siis natuke ongi jääs. Teil on siin nii võimas külmkapp, et nii külm on. Jube hea külm on. ma arvan, et kui ta korra jäässe läheb ja ära sulab, see võtab tema teravust ja seda õiget õlle värki ära. Kangesti siuke pilsnerlik maitse on aga ma arvan, et see on sellest jääst tulnd, et ta pilsneri moodi on. Tegelt on täitsa mõnus mahe õlu kui niimoodi jääkülmana võtta teda. Täitsa hea. Tahaks nagu paralleeli tõmmata mõne Eesti A.Le Coq’i õllega aga ei tule nigu ette. Ta peaks olema meie A.Le Coq Premium tegelikult. Aga ma arvan, et ta on parem kui meie A.Le Coq Premium. Mõnus mahe, täitsa januga jooks kohe. Ei, väga hea. Et sellele õllele kindlasti annab väga palju juurde see, et ta oli jääkülm onju. Täitsa asjalik. 8/10

Ivo: Esimese pauguga ei oska midagi öelda, ütleks, et jää. See on juba tõesti siuke ehtne külm õlu onju. Seda peaks rannas niimoodi jooma, jääkuubikud sees. Aga maitse tunneb ära, ta on ikka niuke premium. Just, et jää teeb natuke lahjemaks teda. Ma ütleks, et ei ole üldse paha maitse. Jaa, täitsa hea. Näe eesti keels on ka peal siin 1 pint. Oh nüüd on kohe teine asi juua, enam pole jääd sees. Samas ega see õllemaitse ei jäänd väga hullemaks ma arvan. Aga samas õudsalt tuletab A.Le Coq’i õllesid meelde, täpselt A.Le Coq Premium, põhimõtteliselt punktipealt. 7,5/10



No comments:

Post a Comment