Friday, July 30, 2010

Õlletest nr.239 IMPERIAL


Kuupäev:30.07.10                                      
Õlu: Imperial

Tootja: Costa Rica
Kangus: 4,6%
kogus: 0,350 

Punkte: 6,5



Ahti: Et siuke äkiline test. See on vist esimene Costa Rica õlu ma arvan. Ma arvan, et see on praeguse päikse nurga alt aga esimest korda ma näen purgist põhja. Nii selge on näed. Kurat ma võtan ühe lonksu veel, ma ei oska kirjeldada. See on siuke õlu, mis võtab nagu sellesmõttes sõnatuks, et mitte et ta halb oleks ja mitte et ta hea oleks aga lihtsalt, ma ei oska öelda, ta ei ole tüüpiline Eesti õlu, mingit tsehhi oma ta ka ei meenuta. Ma ütleksin selle kohta veel seda, et maitse on ka kuidagi siuke, puhas maitse on. Et kui sa teinekord jood puhast vett ja jood natuke musta vett, tunned, et maitse on puhas. et iga inimene teab, mis maitsega si*t on aga keegi ei ole proovinud. Ma ütlen, et see on väikse purgi puhul  suht haruldane, et lõpp läks päris kiiresti ku*iseks. Ma arvasin, et ta on hullem. 6/10

Ivo: Siukest asja väga tihti ei näe, vist olen näind paar korda, kus selle õlle pleki ja avamise nakatsi värvus erineb. Ilus värviline purk on. Costa Rica Imperial. Kuule aga täitsa ok ju. Ma ei lootnud midagi siukest. Vaatad ülevalt alla, no põhi paistab. Kui põhja paneks Savisaare pildi, siis see oleks nii hästi näha, et isegi prillid paistaks. Ma ütleks, et isegi purgiõlle kohta on üllatavalt normaalne maitse. Muidugi jah, üllatavalt palju kirju on väikse purgi kohta. raudselt mingi kampaania õlu. Täitsa normaalne. Ega maitse kohta midagi eriti öelda ei saa. Suhtt niuke mahekas õlu. Mis tähendab Imperial. Kui ma elaks Costa Rica’s, siis ma laseks omale siukse kotka siia tätoveerida. 7/10

No comments:

Post a Comment