Friday, June 25, 2010

Õlletest nr.238 OBOLON PREMIUM


Kuupäev: 25.06.10
Õlu: Obolon Premium
Tootja: Ukraina
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 3,75


Ahti: Aga Obolon. Obolon’iga tuleb mul alati meelde need liitrised rohelised balloonid ja siis vanasti olid need tulekustutid. Klaaspudelis Obolon’i ma polegi joond enne. Vähemalt ei tule siukest väljaütlemistunnet nagu selle üleeelmise õllega. Kunagi ma jõin seda ballooni rohelist, siis ta oli enamvähem joodav õlu. Aga sellel on jälle nagu hapu maitse juures. Esimese hooga nagu tundub mõnus, mida kauem suus on, seda hapumaks maitse läheb. Mitte mõrkjas ja kibe, vaid just hapu. Äkki mul on keelel see koht ainuke, mis maitset tunneb. Siiamaani ma olen koguaeg Originaal’i joonud viimasel ajal hästi palju. Mitu kraadi see on, 5,2. Näe 43 kcal on 100g kohta, korda 5-ga, see on 215 kcal. Kui sa tahad päevast normi kätte saada, siis sa pead mingi 10 tükki ära jooma, siis on sul päeva norm käes, ei pea leiba sööma üldse. Aga äkki ma hakkangi ainult õlut jooma. Iga päev 10 õlut, kümps 100 krooni. Natuke nagu on seda rohelise pudeli mekki aga mitte nii tugevalt kui teistel. Aga maitse poolest tunneb ära, see pole küll vene aga see on Ukraina aga minumeelest on hästi palju seda vene õlle tüüpi ja maitset sees. Ei, mis ma oskan sellekohta öelda. Ta ei ole ikka siuke õlu, mida ma läheks ja ostaksin poest. Järelmaik on juures ja see ei ole hea ja mulle see ei meeldi. Seisnud maitse või ma ei kujuta ette. Kes teab kui kaua Ukrainas ja Venemaal hoitakse õllesid kinni tünnides enne kui müüki pannakse. 7 münti on saand. 1 on punase ristiga. See on see kommunismi märk. 3,5/10

Ivo: Siin on nagu tunda nüüd seda teravat, teravamat hapukat maitset kui selles, mida jõime teisena. Seal oli nagu kergelt hapukas maitse aga siin on see hapukas maitse kole terav. Ma ei saa aru, miks peab selle pudeliga nii palju vaeva nägema. Sest see silt mis on siin rohelisel pudelil, mina ei ütleks, et ta väga annaks midagi ilule juurde. Kas kuldne sobib rohelisega. Minuarust on inetu. Jällegi tuleme tagasi Carlsberg’i juurde. Minuarust Carlsberg on väga niuke ehtne ja ilus pudel. Jalgpalli õlu, ma ütlen seda juba teistkorda vähemalt kui mitte kolmas kord. Aga kas Obolon’iga vaataks jalgpalli. Et kui mängiks Ukraina Brasiiliaga, siukest finaali ma ei usu, et tuleb. Ronaldinho beer. Mul tuleb siuke mulje, et natuke kibekas ülekäärinud õlu. No see on esmamulje. Ta on rohelise pudeli õlu aga ikkagi siuke omamoodi. 4/10


No comments:

Post a Comment